rhgs Geplaatst 10 april 2005 Share Geplaatst 10 april 2005 (bewerkt) Situatie: Iemand zoekt mijn cache, vindt 'm niet en meldt in de log 'niet gevonden'. Toch als 'found' geboekt (gelijkt z'n eerste 'found' uberhaupt). Hoe corrigeer ik dat? Zelf de status aanpassen van blijkbaar niet. Deleten vind ik ook zo bot. Mijn suggestie: gebruiker mailen en overleggen. Daarna bijv. deleten en cacher opnieuw (goed) laten loggen? Any ideas? 10 april 2005 bewerkt door rhgs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 10 april 2005 Share Geplaatst 10 april 2005 (bewerkt) rhgs even een mailtje sturen naar die persoon. verkeerd loggen is een typische Newbees fout. groet, Vinnie1 (aka meneer fanatiek) 10 april 2005 bewerkt door Vinnie1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hurbie Geplaatst 10 april 2005 Share Geplaatst 10 april 2005 rhgs even een mailtje sturen naar die persoon. verkeerd loggen is een typische Newbees fout. groet, Vinnie1 (aka meneer fanatiek) <{POST_SNAPBACK}> even een mailtje naar de "logger" en daarna gewoon verwijderen...(en als het een ervaren cacher is ....gelijk verwijderen....) ik zie regelmatig mensen die een found loggen als ze alleen maar op de plaats geweest zijn...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 10 april 2005 Share Geplaatst 10 april 2005 Yep, Mailen met de loggende cacher is de enige oplossing, maar als cache-eigenaar heb je wel het laatste woord . Geldt voor alle verkeerde logjes zoals een note i.p.v. een found; ook hier kun je iemand weer mee op het goede spoor brengen. Zo vind ik je eigen cache loggen als found ook not done (is al eens ter sprake geweest). Maar ja, "het systeem" biedt nu eenmaal de kans (zoals de laatste tijd het geneuzel rondom TB's ) om ook niet alledaagse internet acties te doen. Dus alle gevoelskwesties die hier zo vaak op het forum komen (doe ik ook aan mee) blijven persoonlijk zolang je je maar niet de de geocaching.com regeltjes te buiten gaat. Ik ben het met je eens dat het rigoreus deleten niet erg vriendelijk overkomt. Zo is onze TB Climbing Experience zonder overleg of melding op "location unknown" gezet. Na enkele PM'en bleek dit weliswaar terecht maar was in 1e instantie niet leuk . We hopen op betere tijden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden