Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ligt het aan mijn computer(s) of wordt de meepuntenjacht site steeds trager?

Ik krijg regelmatig foutmeldingen over niet kunnen connecten met de Photodatabase en het opvragen van de overzichtskaarten gaat ook maar 1 op de 5 keer goed.

Is het jagen zo'n overweldigend succes geworden :dribble:

Het kan zijn dat ik iets niet goed doe, maar ik heb op 2 computers dezelfde ervaring. Eigenlijk pas sinds vorig weekend.

TDM900

Geplaatst
Hier dezelfde foutmeldingen. Ook het opbouwen van de pagina's gaat langzaam. :dribble: . Tijd voor opschonen of splitsen van de kaart? Wel gevonden en niet gevonden kaart?

Ik heb zelf ook al een tijdje last van de wisselende performance van de meetpunt site. Testen met een aantal andere pagina's leren dat het een algemeen probleem is van de site, en niet gerelateerd aan het voorspoedige verloop van de meetpuntenjacht.

Bovendien heb ik hier een volledige kopie van de site (back-up) en die draait op een P3-700 nog steeds als een zonnetje.

Dat betekent helaas dat ik er weinig aan kan veranderen. Opschonen van de database en opsplitsen van de kaarten zal weinig helpen. Hopen dus dat de provider het probleem snel oplost.

Die "niet gevonden" kaart staat overigens wel op de planning, maar dan vooral om de nog niet bezochte punten makkelijker te kunnen vinden.

De totale kaart is feitelijk al een "wel gevonden" kaart. De groene punten staan vast op de kaart en alleen de rode en blauwe punten worden dynamisch toegevoegd.

Geplaatst

Ik zit natuurlijk als meetpuntenjachtopziener heel vaak op de meest onmogelijke tijden op de site en blader in het fotoalbum.

In de ochtend: niks loos.

In de middag: ook niks opmerkelijks traags op heel af en toe na.

Na 7 uur in de avond : steeds hopelozere toegang.

Enige tijd geleden was de melding: time out en nu komt er de vermelde melding not connect.

Soms gaat het minutenlang mis en dan opeens weer normaal.

Ik denk dat het aan de provider ligt die de topdrukte niet helemaal aan kan.

De traagheid van kaarten kan verband houden met de rekenkracht die we met anderen moeten delen.

Geplaatst

Ik had tot gisteren dezelfde ervaring, vooral 's avonds niet vooruit te branden, nu 8/4 om 22.20 loopt het weer als de bekende tierelier.

Geplaatst

Ik heb hier ook wel eens problemen gehad, maar met een beetje geduld lukt het over het algemeen wel.

En loggen van de foto's buiten de toptijden om gaat prima hoor.

Groeten J-W

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...