Spring naar bijdragen

Kaartje maken van coordinaten


Boa

Aanbevolen berichten

bestaat er ook ergens de mogelijkheid om op een kaart meerdere coordinaten aan te geven? het lijkt mij erg handig om op een kaart te kunnen zien waar al je travelbugs zich bevinden (wij hebben er een stuk of 15 verspreid over de hele wereld)

Nou kan ik me voorstellen dat dat erg moeilijk is omdat van elke bug het coordinaat opgehaald moet worden van de cache waar hij in zit.

In één keer een lijst met waypoints op een kaart tonen kan het mooist op GPSVisualizer. Deze toont een kaart waar precies alle waypoints op staan. Met keus uit vele kaarten.

Voorwaarde is wel dat je de waypoints in een .loc of .gpx file hebt staan. En ik weet niet hoe je die krijgt van al je TB's. Behalve handmatig maken dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

erg handig die scriptjes, werkt perfect.

bedankt haak :blush:

 

nu we het toch over kaarten hebben...

bestaat er ook ergens de mogelijkheid om op een kaart meerdere coordinaten aan te geven? het lijkt mij erg handig om op een kaart te kunnen zien waar al je travelbugs zich bevinden (wij hebben er een stuk of 15 verspreid over de hele wereld)

Nou kan ik me voorstellen dat dat erg moeilijk is omdat van elke bug het coordinaat opgehaald moet worden van de cache waar hij in zit.

De eer behoort de grote vogel aka bigbird toe, ik heb alleen wat basic extra uitleg gegeven.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast adamschneider
In één keer een lijst met waypoints op een kaart tonen kan het mooist op GPSVisualizer. Deze toont een kaart waar precies alle waypoints op staan. Met keus uit vele kaarten.

Voorwaarde is wel dat je de waypoints in een .loc of .gpx file hebt staan. En ik weet niet hoe je die krijgt van al je TB's. Behalve handmatig maken dan...

A GPX or LOC file is not required for GPS Visualizer. You can also create a plain-text file, or manually enter your points in a form like this: http://www.gpsvisualizer.com/map?form=waypoints

 

(Please forgive the English; I am certain you will understand me better this way than if I try to use Dutch. :gossip: )

 

- Adam (auteur van GPS Visualizer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...