Spring naar bijdragen

Lopen met GPS


Nippie

Aanbevolen berichten

Ik had mijn Vista altijd in een tasje van een mobiele telefoon (Siemens C25) waar ik in het venstertje een stukja had uitgesneden tpv de clickstick. Daar zat een clip aan welke mooi in de schouderband van een rugzak past. Keycord door middel van een karabiner aan de rugzak klikken en alles ligt voor het grijpen en is redelijk veilg. Tevens ligt de Vista ook in de optimale stand voor het ontvangen, nl horizontaal.

Mijn GPSMAP60C behoort eigenlijk vertikaal gehouden te worden voor de beste ontvangst. Ik ben nog op zoek naar een tasje wat er omheen past als bescherming. Op de GARMIN site is al wel een model te vinden met een venster, alleen ik heb het nog niet in NL kunnen vinden. Maar ik heb nog 12 weken tot de vakantie. Tot zolang draag ik hem (haar?) in een (wat groter) tasje op de heup. De ontvangst is niet optimaal, en het tasje heeft ook geen venster dus elke keer eruithalen is het alternatief. De belt clip welke bijgeleverd word kan ook wel gebruikt worden, MAAR: zorg ervoor dat de knop die je op je GPSMAP60 moet draaien goed vast zit. Er zijn al meerdere mensen geweest die aan het einde van hun wandeling nog wel de belt clip en de knop aan hun riem/rugzak/whatever hadden zitten, maar hun (dure) GPS niet meer!!!!

Eventueel dus maar vastlijmen met Loctite oid, en natuurlijk altijd je keycord ergens aan vast maken.

 

TDM900

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...