Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
nou ben eruit samen met hulp van waterschap!

het bosje is van firma griensveen in groningen

heb al contact gehad zelf waren ze positief maar dinsdag komt de rentemeester terug van vakantie en hij moet daar uit spraak over doen en kan  hem dinsdag op 06 bellen

Geweldig!

Ik doe ook natuurlijk mijn research, zoals Kruimel al eens schreef: "JandeBehanger weet iedere cacher te wonen". B):crybaby:

Griendtsveen Houdstermaatschappij BV

Ik denk dat dit een firma is die eigenlijk niet meer aktief is, maar nog veel land in bezit heeft.

Je kunt verwachten dat al die kleine bosjes in ZO drente in hun bezit zijn.

Ik hoop dat je hele goede zaken met die rentmeester weet te doen.

Neem eventueel dat artikel mee wat hier deze week is gepubliceerd.

Ik zie op de stafkaart 17H ten ZO van het bosjesmalspoormuseum staan,

Ha, dan kan die Kruimel zo meteen door jouw inzet zijn opgezoute caches, waar hij al jaren over praat, eindelijk eens plaatsen! :thumbup:

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst

heb al contact gehad zelf waren ze positief maar dinsdag komt de rentemeester terug van vakantie en hij moet daar uit spraak over doen en kan  hem dinsdag op 06 bellen

Heel goed!

Ik doe ook natuurlijk mijn research, zoals Kruimel al eens schreef: "JandeBehanger weet iedere cacher te wonen". B):crybaby:

Is dat niet de vervener in dit gebied?

Zou wel kloppen met die smalspoormuseum daar. Die is of was ook van Grientsveen volgens mij.

Ha, dan kan die Kruimel zo meteen door jouw in zet zijn opgezoute caches, waar hij al jaren over filosoveerd, eindelijk eens plaatsen!  :thumbup:

Tja, dan moet ik ook met die rommel op de proppen komen ;) Maar huh, wees gerust hoor, niet in hetzelfde bosje ;)

Geplaatst (bewerkt)

Geweldig!

Ik doe ook natuurlijk mijn research, zoals Kruimel al eens schreef: "JandeBehanger weet iedere cacher te wonen".

Is dat niet de vervener in dit gebied?

Dat idee krijg ik ook!
Zou wel kloppen met die smalspoormuseum daar. Die is of was ook van Grientsveen volgens mij.

Zo te zien wel!
Ha, dan kan die Kruimel zo meteen door jouw in zet zijn opgezoute caches, waar hij al jaren over praat, eindelijk eens plaatsen!  :thumbup:

Tja, dan moet ik ook met die rommel op de proppen komen B) Maar huh, wees gerust hoor, niet in hetzelfde bosje ;)

Heet dat niet "Met de billen bloot gaan"? :crybaby: bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst
Tja, dan moet ik ook met die rommel op de proppen komen :crybaby: Maar huh, wees gerust hoor, niet in hetzelfde bosje B)

nee daar is het bossie ook teklein voor!

is de boswachter van bargerveen de zelfte als het om een bosje gaat in gemeente Coevorden ??

ja we tuffen wat rondt in ons bussie,maar weer een leuk plekkie gevonden!

was niet van staatsbos beheer,maar op website staat sziens dit jaar wel in hun bezit :thumbup:

Als het een andere boswachter is,kan ik die morgen even opbellen!

Jolanda

Geplaatst
Tja, dan moet ik ook met die rommel op de proppen komen :thumbup: Maar huh, wees gerust hoor, niet in hetzelfde bosje :crybaby:

nee daar is het bossie ook teklein voor!??

Nou, van geocaching.com mag je caches 0,1 mijl (160 meter) uit elkaar hebben liggen. Hawkeyes heeft dat vertaald naar plm. 200 meter. Maarvoor een wekelijkse cache ondehoud is me dat te ver weg.

Alhoewel, als ik al mijn cacheplannen zou kunnen en mogen verwezenlijken dan zou ik wel half Drenthe door moeten..

Is de boswachter van bargerveen de zelfte als het om een bosje gaat in  gemeente Coevorden ??

Ik zou het niet weten. Ik zou haast denken dat Coevern een ander heeft.
Geplaatst (bewerkt)
Gezien het aantal berichten zou ik het geen bosje maar een BOS willen noemen :crybaby: Ruud :thumbup:

'T is zo groot dat 'n Ollander dit ook een bos noemt!

Het bosje is 8,26 bunder groot. (bunder= 10.000 m^2)

Geplaatst
En dat wordt dinsdag wer een rondtje bellen,want we hebben weer een bosje zonder eigenaar gevonden! ;)

En dan hebben we 4 plekken! :lol1:

De kans is best wel aanwezig dat die stukken ook van dezelfde grote vervener zijn.

Ze hebben geen rentmeester nodig voor 8 bunder bos!

Als je die rentmeester weet te overtuigen! :lol1:

Geplaatst
En dat wordt dinsdag wer een rondtje bellen,want we hebben weer een bosje zonder eigenaar gevonden! ;)

En dan hebben we 4 plekken! :lol1:

De kans is best wel aanwezig dat die stukken ook van dezelfde grote vervener zijn.

Ze hebben geen rentmeester nodig voor 8 bunder bos!

Als je die rentmeester weet te overtuigen! :lol1:

dit bosje staat niet op de kaart,is nog kleiner maar weer het zelfte idee openstuk,water en*maar* alleen lofbomen!

en veen duidelijk!

vraag aan rentmeester of dit bosje ook van hun is :D

voor dat ik met gemeente gaan bellen!

Jolanda

Geplaatst (bewerkt)
Nou op onze speurtochten voor het uitzetten van temacache autisme!

komen we net uit een bosje *die geen oficele wandelpaden heeft *een van vrucht bomen,tot zeer donker denen bos,wat water dat midden door loopt,en zeer open midden echt een super spookbos zaols de kinderen dat vonden :angry:

Ik ben er vanmiddag langs gereden.

'Tis wel een leuk plekje om een cache te verstoppen.

IM000459-1.JPG

Het bos ziet eruit of er al jaren geen onderhoud is gepleegd.

Er staat in het midden een hek voor, wat inmiddels is overwoekerd en er loopt een pad naar het water toe, alwaar het eindigt.

Geplaatst
Nou op onze speurtochten voor het uitzetten van temacache autisme!

komen we net uit een bosje *die geen oficele wandelpaden heeft *een van vrucht bomen,tot zeer donker denen bos,wat water dat midden door loopt,en zeer open midden echt een super spookbos zaols de kinderen dat vonden :angry:

Ik ben er vanmiddag langs gereden.

'Tis wel een leuk plekje om een cache te verstoppen.

IM000459-1.JPG

Het bos ziet eruit of er al jaren geen onderhoud is gepleegd.

Er staat in het midden een hek voor, wat inmiddels is overwoekerd en er loopt een pad naar het water toe, alwaar het eindigt.

Dan loopt het pad dus links veder :D

En daar staan fruitboomen

ja is een vreemd maar leuke bosje!

maar de tomtom gps doet het nog steeds niet :lol: ,even een andere draadtje op starten!

Jolanda

Geplaatst

oke net uitgebreid en lang gezellig geklets met de rentmeester :blush:

Hij vondt idee heel leuk en bosje wat minder vanwegen de hoog water stand!

Dus hij gaat met hun boswachter kijken naar de mogelijkheiden en belt mij later

Mijn voorstel is dat ik het fijn zal vinden als hun mij een lokatie geven waar het wel mag!

Maar een cache en daarbij gps vondt hij erg intersandt en hij gaat ermee aan het werk en komt later met voorstel op terug ;)

Jolanda

P>S die bij schonebeek is NIET van hun

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...