Spring naar bijdragen

Wie gaat naar Zeeuws-Vlaanderen


gr2

Aanbevolen berichten

Gezocht:

 

een geocacher die een van de komende dagen/weken in het midden van het land of in Brabant/Limburg een ammobox kan oppikken en deze kan verstoppen in Zeeuws-Vlaanderen. Daar wordt hij dan opgespoord door de regionale hunter GeoCrack die hem zal gebruiken voor de cache Haringstad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gezocht:

 

een geocacher die een van de komende dagen/weken in het midden van het land of in Brabant/Limburg een ammobox kan oppikken en deze kan verstoppen in Zeeuws-Vlaanderen. Daar wordt hij dan opgespoord door de regionale hunter GeoCrack die hem zal gebruiken voor de cache Haringstad.

 

Heya,

 

Ik zit voor mijn werk regelmatig in Bergen op Zoom, en verblijf daar nogal eens op hotel. Volgende week woensdag op donderdag heb ik weer zoiets geplanned staan. Van het weekend (zondag) ben ik bij mijn ouders in Sittard op visite. Tevens wilde ik binnenkort een avondje richting Middelburg rijden.

 

Nou is Middelburg op zich geen zeeuws-vlaanderen, maar ligt denk ik wel kort genoeg in de buurt. Ik voel er alleen weinig voor om buiten de stad te gaan. Wat mij betreft zou GeoCrack 'm wel kunnen oppikken bij me (in Middelburg of Bergen op Zoom).

 

Laat maar weten of je dat iets vindt..

 

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor het aanbod Peter. Maar ik kom binnenkort zelf in de buurt van Antwerpen. Als ik de box daar verstop zou GeoCrack ongeveer even ver moeten reizen als naar Bergen op Zoom of Middelburg. Als je het niet erg vind kijk ik uit naar reacties van cachers die in Zeeuws-Vlaanderen zelf komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor het aanbod Peter. Maar ik kom binnenkort zelf in de buurt van Antwerpen. Als ik de box daar verstop zou GeoCrack ongeveer even ver moeten reizen als naar Bergen op Zoom of Middelburg.  Als je het niet erg vind kijk ik uit naar reacties van cachers die in Zeeuws-Vlaanderen zelf komen.

 

Maar caches zijn toch altijd leuker als er moeite voor gedaan moet worden? :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...