Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb hier een database met allemaal punten (x en y coördinaat). Het zijn ongeveer 5000 punten en deze zou ik allemaal op een kaart willen zetten. Nu heb ik de database online draaien en ik kan met php elk formaat bestand maken dat ik wil. Nu heb helaas niet de beschikking over mappoint en het liefst zou ik dan ook iets hebben dat ik online de punten (realtime) op een kaart kan zetten. Wie heeft hier een manier voor, alvast bedankt.

Geplaatst

Je kan hier CacheMaps (zie link onderaan) voor gebruiken. Daarmee kan je alle punten op een kaart zetten of voor een enkel punt een keur aan online kaarten raadplegen. Maar met 5000 waypoints zal het wel traag zijn ben ik bang.

Je kan ook eens kijken naar http://www.gpsvisualizer.com gaan. Hier kan je waypoints uploaden en op een kaart laten zetten. De kaartgrootte wordt automatisch bepaald zodat alle waypoints erop passen.

Maar nu ik je post nogeens lees, geloof ik dat je een methode zoekt om de kaarten online te publiseren. Daar zijn de bovengenoemde methodes niet geschikt voor. Mischien dat Reintje de Vos je verder kan helpen. Hij zet de geocaching kaarten online voor .nl.

Grootste probleem zal denk ik zijn om aan kaartmateriaal te komen dat je mag gebruiken. Dat zijn meestal dure kaarten!

Succes!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...