Spring naar bijdragen
  • 0

ander beginpunt in een route-rondwandeling

Vraag

Gast maassie
Geplaatst

Waarschijnlijk een domvraagje ;) , maar ik wil de onderstaande vraag toch aan jullie stellen.....

Ik wil in een route-file het begin punt veranderen. Hoe doe je dat?

Ik heb zelf een garmin gps 60cs. Als ik van een rondwandeling (beginpunt is tevens eindpunt) een ander beginpunt kies, dan berekent hij de nog te wandelen km's tov van het oorspronkelijke eindpunt. Dat wil ik dus niet! Ik zou graag zien dat hij bij een rondwandeling het zelfgekozen beginpunt ook als eindpunt kiest.

alvast bedankt voor jullie reacties :no:

Hans

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Even een opmerking ....

Je hebt een 60cs en de vraag staat onder Oziexplorer;

Ook weet ik niet wat je lokatie is en je hebt niet beschreven wat je gedaan hebt?

Sta je buiten de cirkel dan berekent city select? eerst de korste afstand van je locatie naar het dichts bijzijnde punt op de cirkel.

Los hiervan;

Begin/eind punt veranderen van een in de 60cs opgeslagen cirkel route;

hoofdmenu / routes / ga op de route staan enter

Het begin en het eindpunt zijn hetzelfde en de onderste of de bovenste verwijder je eerst ;

met de rocker naar het laatste waypoint oranje/ enter verwijder enter

; nu staan alle punten 1x in de route lijst

Vervolgens ga je via enter op ieder punt , de punten zo verplaatsen

dat het gewenste begintpunt boven staat. Je verplaatst alle punten steeds naar onderen.

En het eerste punt ook weer aan het eind erbij zetten gaat via kies volgend punt.

Zo is de start en eind berekening straks vanuit het nieuwe punt in de 60cs.

In ozi kan je via alt R de route lijst krijgen en de punten met de pijlen opschuiven

tot de gewenste volgorde is bereikt.

ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is.

Mocht je het functieoverzicht 60cs hebben, dan kan je de schermen ook daar zien.

bewerkt door dusee
  • 0
Gast maassie
Geplaatst

Bedankt voor de reactie.

Tja, deze methode was mij wel bekend. Echter, ik dacht het (nog) eenvoudiger kon......

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...