De Roode Loper Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 Hallo collega's Als ik een log maak zie ik altijd een tekst zoals bijvoorbeeld deze: " 819.3km from your home coordinates." Ik woon bijvoorbeeld 7 km van deze cache en krijg toch deze melding. Wat doe ik fout ?
Kapitein Haak Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 Misschien je home coordinaat verkeerd ingegeven? Groeten Haak.
De Roode Loper Geplaatst 24 februari 2005 Auteur Geplaatst 24 februari 2005 Misschien je home coordinaat verkeerd ingegeven? Groeten Haak. <{POST_SNAPBACK}> Waar geef ik die dan in?
Kapitein Haak Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 Als je inlogt op www.geocaching.com staat er op My Account een link naar Update Home coordinates. zie hier http://www.geocaching.com/my/home.aspx
De Roode Loper Geplaatst 24 februari 2005 Auteur Geplaatst 24 februari 2005 Ay ay Kapitein, hou je haaks Bedankt. Ik hoop dat mijn volgende logs er dan wat logischer uitzien. Ik had deze link nog nooit gezien, misschien omdat ik inlog via .nl en niet via .com?
Jan en Jany Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 heb je west en oost niet verwisseld met elkaar ?
De Roode Loper Geplaatst 24 februari 2005 Auteur Geplaatst 24 februari 2005 heb je west en oost niet verwisseld met elkaar ? <{POST_SNAPBACK}> Ik had een verkeerd coordinaat en ook nog west .
schatzoeker Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 Dan kreeg je toch ook nooit bij de toezending van nieuwe caches de juiste afstand vanaf je thuishaven. Of heb je deze optie niet aangevinkt op de My Account page?
De Roode Loper Geplaatst 24 februari 2005 Auteur Geplaatst 24 februari 2005 Dan kreeg je toch ook nooit bij de toezending van nieuwe caches de juiste afstand vanaf je thuishaven. Of heb je deze optie niet aangevinkt op de My Account page? <{POST_SNAPBACK}> Had ik wel aangevinkt maar kreeg caches gemeld waar ik niets mee kon. Ik had het verband nog niet gezien en het vinkje weer verwijderd. Ga ik nu weer aanpassen. thanx
de Roode Lantaarn Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 Het kan soms moeilijk zijn een coordinaat juist in te voeren. Ik weet er alles van. Het verschil tussen oost en west is gelijk aan de goede en verkeerde kant van de IJssel.
josho1 Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 je bedoelde toch wel met de goede kant van de ijssel, het oosten dat daar geen misverstanden over zijn
De Roode Loper Geplaatst 24 februari 2005 Auteur Geplaatst 24 februari 2005 (bewerkt) je bedoelde toch wel met de goede kant van de ijssel, het oosten dat daar geen misverstanden over zijn <{POST_SNAPBACK}> Tijdens een radioreportage met de veerbaas van Het Kleine Veer (tussen Hattem en Zwolle) werd aan de man gevraagd wat de goede kant van de IJssel was. Antwoord: De Hattemse kant (west dus) Misschien daarom het probleem, maar het is nu opgelost! 24 februari 2005 bewerkt door De Roode Loper
de Roode Lantaarn Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 de wijzen komen nog altijd uit het Oosten. Maar we dwalen af (van het westen). Dus we gaan weer on-topic.
Camelion Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 je bedoelde toch wel met de goede kant van de ijssel, het oosten dat daar geen misverstanden over zijn <{POST_SNAPBACK}> Hohoho, pas op. Anders ben ik genoodzaakt mijn macht te misbruiken. Er is maar 1 goede kant van de IJssel en dat is de WEST-kant. Want de wijzen uit het oosten kwamen (!) daar vandaan, en wonen nu dus hier
Wij Drie Geplaatst 25 februari 2005 Geplaatst 25 februari 2005 Wij in de Betuwe zitten tussen de rivieren. Dus of het nu boven of onder de rivier moet zijn, wij zijn altijd de goede kant. tot cache, team Wij Drie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden