Team Foxlake Geplaatst 15 februari 2005 Share Geplaatst 15 februari 2005 Even een korte vraag. Hoe log je je Team als je naar een Event bent geweest? Normaal met een cache doe je found, maar nu het event nog. Bedankt alvast, Groeten, Team Underground Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 15 februari 2005 Share Geplaatst 15 februari 2005 Even een korte vraag. Hoe log je je Team als je naar een Event bent geweest? Normaal met een cache doe je found, maar nu het event nog. Bedankt alvast, Groeten, Team Underground <{POST_SNAPBACK}> Heel simpel: Attended Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 15 februari 2005 Share Geplaatst 15 februari 2005 Even een korte vraag. Hoe log je je Team als je naar een Event bent geweest? Normaal met een cache doe je found, maar nu het event nog. Bedankt alvast, Groeten, Team Underground <{POST_SNAPBACK}> Dat is kort geleden veranderd volgens mij moet je nu voor de optie attended kiezen. Veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 15 februari 2005 Share Geplaatst 15 februari 2005 En dat was tegelijk met Biertjuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Foxlake Geplaatst 15 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2005 (bewerkt) Bedankt misschien zie ik jullie hierzo GCM7KP 15 februari 2005 bewerkt door Team Underground Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 15 februari 2005 Share Geplaatst 15 februari 2005 (bewerkt) @ Team Underground Edit: Niet meer van toepassing, is al gecorrigeerd. Ruud 15 februari 2005 bewerkt door Biertjuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Foxlake Geplaatst 15 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2005 Ik heb het even geprobeerd en het werkte inderdaad de log daarna ook weer direct gewist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden