Jekyll32 Geplaatst 11 februari 2005 Geplaatst 11 februari 2005 Als ik een aantal mapsource kaartdelen in m'n Vista heb en ik wil er een kaart bij uploaden dan word de inhoud van het kaartgeheugen eerst gewist. Ik moet dus alle kaarten (oude + nieuwe) opnieuw uploaden. Klopt dat of doe ik iets fout? Ik wil dus gewoon een kaart toevoegen aan de reeds in het geheugen aanwezige kaarten.
Peetee Geplaatst 11 februari 2005 Geplaatst 11 februari 2005 Als ik een aantal mapsource kaartdelen in m'n Vista heb en ik wil er een kaart bij uploaden dan word de inhoud van het kaartgeheugen eerst gewist. Ik moet dus alle kaarten (oude + nieuwe) opnieuw uploaden. Klopt dat of doe ik iets fout? Ik wil dus gewoon een kaart toevoegen aan de reeds in het geheugen aanwezige kaarten. Die ervaring heb ik inderdaad ook. Je moet opnieuw alle kaarten selecteren die je in het geheugen wilt hebben en die overschrijven dan de oude selectie. Wel is het mogelijk om in Mapsource een selectie kaarten op de slaan, die je dan later weer kunt uitbreiden met een of meer kaartdelen. Die selectie kun je dan weer naar je gps laden.
Aanbevolen berichten