Spring naar bijdragen

Topografische kaarten - Van europa voor garmin etrex


nojevive

Aanbevolen berichten

Ik zie dat Garmin een CD uitgeeft met de Topo van de US. Is er ook zo iets voor Europa? Of moet je dan zelf aan de slag met het scannen van kaarten e.d. Ik geloof dat ik gelezen heb dat je geen andere maps kunt downloaden in de etrex vistadan vanuit hun eigen progje?

 

thx

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben onlangs getest met het programma City select voor GPS V en een Etrex summit. Kwestie waypoint, tracks en dergelijks over te zetten. Dit werkte perfect !

Of het ook werkt om mapsegmenten over te pompen konden we natuurlijk niet testen.

Het programma herkent wel zelf de Summit, dus ik vermoed dat het moet lukken wat de City Select betreft.

 

Rovertje

 

 

 

Edited By Rovertje on sept. 05 2002 at 13:32

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Ik zie dat Garmin een CD uitgeeft met de Topo van de US. Is er ook zo iets voor Europa? Of moet je dan zelf aan de slag met het scannen van kaarten e.d. Ik geloof dat ik gelezen heb dat je geen andere maps kunt downloaden in de etrex vistadan vanuit hun eigen progje?

 

thx 

:D

Er schijnen kabouters te zijn die alle topografische kaarten van Nederland in een cache achterlaten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 90-1015262279
Er schijnen kabouters te zijn die alle topografische kaarten van Nederland in een cache achterlaten...

Zeker, helaas kun je die niet uploaden in je Garmin...

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enige Europese land waar een Topo-kaart in MapSource formaat van bestaat is Noorwegen. Maar .. daar is geen andere MapSource cartografie voor dus de Noorse distributeur zag zich wel genoodzaakt hier wat aan te doen.

 

Kijk voor meer info op http://www.belanor.no/dllvis5....1=1422.

 

Verder schijnt er MapSource cartografie voor Kroatie uit te komen onder de naam CroGuide.

 

Let op dat deze cartografie wel MapSource gerelateerd is maar niet door Garmin zelf in de handel wordt gebracht. Zowel het Noorse als het Kroatische MapSource product zijn equivalent aan MapSource Road & Recreation (dus geen auto-routing of adres zoek functie).

 

 

 

Groet

Brood

 

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er schijnen kabouters te zijn die alle topografische kaarten van Nederland in een cache achterlaten...

Zeker, helaas kun je die niet uploaden in je Garmin...

 

Zenz

Nou, als je er moeite voor wilt doen... :D

 

Stap 1: met Ozi maak je op de kabouterkaarten tracks en waypoints. Die sla je dan als WPT op.

 

Stap 2: in GPSmapper kun je die dan importeren en er je eigen Worldmap achtige kaart van maken.

 

Stap 3: exporteer met GPSmapper de kaart in Mapsource formaat.

 

Stap 4: laden in Mapsource en naar de GPS sturen.

 

Nog niet zelf geprobeerd... als ik nou een gedetailleerde kaart van Gran Canaria had, zou ik er aan zijn begonnen, maar ja... die is er niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...