Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Laatst stond ik bij het viaduct van Assen-Noord. De meetbout zit daar op een betonnenbalk in de middenberm. Het is levensgevaarlijk (en ook verboden) om naar die middenberm toe te gaan. Ik heb dus niet vast kunnen stellen of de bout nog aanwezig was.

In het keuzemenu kun je aangeven of het meetpunt wel of niet is aangetroffen. Omdat ik vermoed dat de bout er nog wel zit heb ik aangegeven dat de meetbout is aangetroffen. Juist zou zijn: " Meetpunt onbereikbaar" of iets dergelijks.

Is het een idee die optie toe te voegen aan het keuzemenu?

Groeten Digidodo.

Geplaatst

Als het echt gevaarlijk is of als je halsbrekende toren moet uithalen om een bout te zien dan is de regel: niet doen. Ook landmeters gaan zich niet nodeloos aan gevaar blootstellen.

Ik breng wel de situatie onder ogen bij het Kadaster.

Ik zal eens denken over een keuze: onbereikbaar. Maar dan zit ik ook weer met onbereikbaar vanwege gevaar of onbereikbaar vanwege werkzaamheden ter plekke of onbereikbaar vanwege verbouwing (een geluidsscherm b.v.) of onbereikbaar vanwege modder.

Geplaatst

Je zou ook kunnen denken aan een kreet als "aanwezigheid meetpunt niet vastgesteld" of iets dergelijks. Dat is wat neutraler en voorkomt een uitsplitsing naar verschillende redenen.

Digidodo

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...