masterchef Geplaatst 23 januari 2005 Geplaatst 23 januari 2005 Hej hallo, Kan een etrex legend middelen in WP? Wie heeft hier een antwoord op? Greetz Masterchef
Camelion Geplaatst 23 januari 2005 Geplaatst 23 januari 2005 Hej hallo, Kan een etrex legend middelen in WP? Wie heeft hier een antwoord op? Greetz Masterchef <{POST_SNAPBACK}> Volgens mij niet.
schatzoeker Geplaatst 23 januari 2005 Geplaatst 23 januari 2005 Ik heb het manual van de Legend op garmin.com er eens op nageslagen en niets gevonden wat wijst op een gemiddelde waypointbepaling. Kijkende in de handleiding van de 60CS staat in de nederlandse handleiding: Onder het hoofdstuk Waypoints gebruiken de paragraaf "Om de gemiddelde waypointlocatie te bepalen". In de Engelstalige handleiding van de 60 CS staat onder hoofdstuk "Using Waypoints" de paragraaf "To average a Waypoint Location using measurements over time" Naar deze kreten in de Legend handleiding gezocht, maar niets kunnen vinden. Dus de Legend heeft die mogelijkheid niet. (Tot het tegendeel bewezen is! So help me God!)
Aanbevolen berichten