Spring naar bijdragen

Geluiden in TomTom Mobile


Gast ridema

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Weet iemand wat voor extensie de geluidsbestanden hebben in TomTom-Mobile??

 

In andere TomTom versies zijn het normale wav-bestanden maar voor zover ik kan zien zijn het in de MobileVersie .chk of .22k bestanden.

 

Heeft iemand hier verstand van?????? Ik zou namelijk iets met de geluiden willen doen in TomTom, b.v. volume verhogen andere stemmen toevoegen enz.

 

groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

 

Weet iemand wat voor extensie de geluidsbestanden hebben in TomTom-Mobile??

 

In andere TomTom versies zijn het normale wav-bestanden maar voor zover ik kan zien zijn het in de MobileVersie .chk of .22k bestanden.

 

Heeft iemand hier verstand van?????? Ik zou namelijk iets met de geluiden willen doen in TomTom, b.v.  volume verhogen andere stemmen toevoegen enz.

 

groeten,

 

Totaal onbekend voor mij. Je zou de vraag ook kunnen stellen aan TomTom.nl of op het forum van de pocketpc-club.nl of smartphone-club.nl

Verder zou je een beetje kunnen experimenteren. Haal eens zo'n geluidsbestandje van de geheugenkaart en verander de extentie eens in wav of mp3. Soms is het zo simpel, soms ook niet.

 

Voor Support van TomTom:

 

Via de site moet men zich aanmelden op My TomTom of een My TomTom account aanmaken en dan kun je online een vraag aan het supportteam stellen. Je moet natuurlijk wel geregistreerd staan als eigenaar of je online laten registreren.

 

Je kunt ze vanuit de supportpagina ook online emailen.

 

Voor telefonisch support in Nederland: 020-4469443 en voor België (in het Nederlands): 078250156.

 

Dit is trouwens een vraag dat niet echt meer iets te maken heeft met geocaching en eigenlijk volledig offtopic is voor wat dit forum betreft.

 

Kruimel_tr_2.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...