bussie Geplaatst 11 november 2005 Geplaatst 11 november 2005 Als je nu kijkt kost een 60 C bij hun 389 euro incl. BTW. Ik zag hier ook iemand die 'm zonder BTW heeft besteld maar volgens mij kan dit helemaal niet. Is het zeker dat de NL douna er niet nog een bedrag er boven op doet. Het lijkt mij niet maar is dit zeker????? Wel lekker goedkoop want dan heb je voor 410 euro een 60 C!!! <{POST_SNAPBACK}> Als je een BTW nummer hebt kun je 'm gewoon bestellen, intracommunautaire levering wordt dat genoemd. Ik heb het pakje ongeschonden binnengekregen, zonder naheffing. Dus een 60cs voor 382 euro inclusief verzendkosten.
druup Geplaatst 12 november 2005 Geplaatst 12 november 2005 (bewerkt) Als je een BTW nummer hebt kun je 'm gewoon bestellen, intracommunautaire levering wordt dat genoemd. Ik heb het pakje ongeschonden binnengekregen, zonder naheffing. Dus een 60cs voor 382 euro inclusief verzendkosten. <{POST_SNAPBACK}> Maar als je 'm normaal besteld dan kost hij 322 euro en dan komt er 86 euro btw bij is 389 en dan nog eens 14 euro verzend kosten is een totaal van 403 euro!!! Het is dus nog iets goedkoper als je een btw nummer hebt zoals jij schreef maar wat ik mij afvroeg is komt er bij mijn voorbeeld nog doanekosten bij???? Ik heb wel eens ergens gelezen dt bij aankopen Aspidshop ook de douane er nog een bedrag bovenop doet en dat snap ik niet want ze bevinden zich binnen de EU en je moet al 21 % btw daar afdragen!!!! Bussie jij hebt dus 60 euro meer moeten betalen dan de ex btw prijs waar zit dat dan in want de verzendkosten zijn bij zone 1 tot 1kg toch 14 euro???? 12 november 2005 bewerkt door druup
Gast Corine Geplaatst 24 november 2005 Geplaatst 24 november 2005 Maandag 21-11 ('s avonds laat) besteld (een GPSMAP 60CS) en gisteren (23-11) al binnen. Zonder BTW kostte hij mij 404,99 Euro (geen verzendkosten). Bijzonder "keurig" bedrijf; er ging in eerste instantie iets mis; ze hadden wel het geld ontvangen, maar konden geen order vinden. Bleek achteraf een misverstand, dus verontschuldigingen etc.Maar ze lostten het netjes op, dus geen probleem. Corine
Zero CooL Geplaatst 24 november 2005 Geplaatst 24 november 2005 Maandag 21-11 ('s avonds laat) besteld (een GPSMAP 60CS) en gisteren (23-11) al binnen. Zonder BTW kostte hij mij 404,99 Euro (geen verzendkosten). Bijzonder "keurig" bedrijf; er ging in eerste instantie iets mis; ze hadden wel het geld ontvangen, maar konden geen order vinden. Bleek achteraf een misverstand, dus verontschuldigingen etc.Maar ze lostten het netjes op, dus geen probleem. Corine <{POST_SNAPBACK}> Nu maar hopen dat de douane je pakketje er niet uit hebben gevist? Zodat je over een aantal weken alsnog btw mag gaan betalen.
druup Geplaatst 29 november 2005 Geplaatst 29 november 2005 (bewerkt) Heb 'm gisteren besteld en vanmiddag in huis voor 458 euro bij Futurum!!!! 29 november 2005 bewerkt door druup
Guido P Schmidt Geplaatst 22 december 2005 Geplaatst 22 december 2005 En voor garantie stuur je hem gewoon weer op neem ik aan. Service en garanties zijn altijd makkelijker bij een dealer om de hoek.
Gromit Geplaatst 3 februari 2006 Geplaatst 3 februari 2006 Nu ook de GPSmap 60Cx te koop voor €400.99! Link!!
De Wolvjes Geplaatst 4 februari 2006 Geplaatst 4 februari 2006 Nu ook de GPSmap 60Cx te koop voor €400.99! Link!! <{POST_SNAPBACK}> Moet je niet het inclusief bedrag €485.21 betalen?
the foxes Geplaatst 8 februari 2006 Auteur Geplaatst 8 februari 2006 Gisteren nieuwe (europese)Garmin MAP60CSx besteld. Prijs: 531.17 Euro incl btw en verzendkosten. Al eerder zeer goede ervaring mee gehad. Zie ook dit draadje. Kan ik eindelijk weer op pad na vermissing/diefstal van vorige gps The Foxes
Gromit Geplaatst 17 februari 2006 Geplaatst 17 februari 2006 Ik ben benieuwd wanneer je hem krijgt! Moet je niet het inclusief bedrag €485.21 betalen? Ik heb een BTW-nummer, dus ik hoef geen BTW te betalen! De GPS60CSx kost excl. BTW €432
svencoonen Geplaatst 18 februari 2006 Geplaatst 18 februari 2006 Gisteren nieuwe (europese)Garmin MAP60CSx besteld. Prijs: 531.17 Euro incl btw en verzendkosten.Al eerder zeer goede ervaring mee gehad. Zie ook dit draadje. Kan ik eindelijk weer op pad thumbup.gif na vermissing/diefstal van vorige gps crybaby.gif The Foxes Heb je de GPS al binnen ? Hoe lang duurt het normaal gesproken eer dat het apparaat bezorgd is ? Ik ben er zelf ook over het denken om het apparaat bij deze aanbieder te kopen. Het prijsverschil is toch aardig groot. Enige nadeel is de service wanneer je er iets aan hebt .... Veel plezier alvast !
the foxes Geplaatst 18 februari 2006 Auteur Geplaatst 18 februari 2006 (bewerkt) Ik krijg deGPS maandag binnen. Is afhankelijk van de "dienstregeling" van Fedex. De vorige had ik vorig jaar binnen 24 uur in huis. Helaas is die gestolen. Service is geen probleem. Je kunt hem dan altijd naar Garmin in de UK sturen. Ze doen daar absoluut niet moeilijk over heb ik begrepen. 18 februari 2006 bewerkt door the foxes
Gromit Geplaatst 20 februari 2006 Geplaatst 20 februari 2006 Ik krijg deGPS maandag binnen. En??? Binnen??? Zo ja, zitten alle accessoires erbij??
the foxes Geplaatst 20 februari 2006 Auteur Geplaatst 20 februari 2006 Ik krijg deGPS maandag binnen. En??? Binnen??? Zo ja, zitten alle accessoires erbij?? <{POST_SNAPBACK}> Ja hoor, hij is binnen. Alles netjes compleet met usb-kabeltje, mapsource, clip, cord en handleiding. Groetjes, The Foxes
Gromit Geplaatst 21 februari 2006 Geplaatst 21 februari 2006 Veel plezier ermee, ik heb een Quest. Zodra ik de update heb gemaakt van City Select naar City Navigator en ik kan de 2e unlocockcode blijven gebruiken bestel ik de GPSMAP 60CSx!!
Aanbevolen berichten