Gast johnsw Geplaatst 4 januari 2005 Geplaatst 4 januari 2005 ik heb een maand geleden een 2e hands etrex legend gekocht en ben nieuw in de wereld van gps en ben pas bezig met deze hobby en zoek nu een nederlandstalige handleiding van deze gps om er mee verder te komen ivm mijn slecht engels. wie kan me hier mee helpen . wil er evt wel voor betalen . mvg john
Gast JaLo Geplaatst 19 april 2005 Geplaatst 19 april 2005 ik heb een maand geleden een 2e hands etrex legend gekocht en ben nieuw in de wereld van gps en ben pas bezig met deze hobby en zoek nu een nederlandstalige handleiding van deze gps om er mee verder te komen ivm mijn slecht engels.wie kan me hier mee helpen . wil er evt wel voor betalen . mvg john <{POST_SNAPBACK}> John, Ik heb de legend een paar dagen. Ik heb er een Franse handleiding bij dus nog makkelijker dan Engels.. Heb je inmiddels als een NL handleiding. Zo ja, wil je mij die opsturen oid Groet jan
LTeunis Geplaatst 19 april 2005 Geplaatst 19 april 2005 Bij de importeur is de nederlandse handleiding gewoon op te vragen, mits het een toestel van nederlandse import betreft. lteunis
Aanbevolen berichten