Arend Geplaatst 2 december 2004 Share Geplaatst 2 december 2004 (bewerkt) Ik had een vraagje, is er een pagina of programma waarmee je met de coördinaten kan kijken waar iets ligt. Dus zoals je op een cache-pagina op het kleine kaartje klikt je die kaart van map-quest krijgt. Hoe kan ik het beter uitleggen, je hebt bijvoorbeeld de coördinaten: N 52° 33.366 en E 004° 47.571 (mijn cache) is er dan een site waar je deze in kan voeren dat je kan zien waar de cache ligt... 2 december 2004 bewerkt door Arend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 2 december 2004 Share Geplaatst 2 december 2004 De vraag is me niet helemaal helder. Probeer het nog eens met meerdere, korte zinnen. Maar dat ik het niet begrijp kan ook heel goed aan mij liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 2 december 2004 Share Geplaatst 2 december 2004 Je bedoelt zoiets? Linkje Is gratis en niet illegaal. Wel even de coords omrekenen in ddd mm.mmm Groetjes Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arend Geplaatst 5 december 2004 Auteur Share Geplaatst 5 december 2004 Dat is absoluut wat ik bedoel... Dank daarvoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden