Bytheway Geplaatst 25 november 2004 Share Geplaatst 25 november 2004 Ik kom gewoon op via die link op dit draadje. Dat is toch goed? Hij is (denk ik) verplaatst bij het indelen van het forum. Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skansen Geplaatst 25 november 2004 Auteur Share Geplaatst 25 november 2004 Ik kom gewoon op via die link op dit draadje. Dat is toch goed? Hij is (denk ik) verplaatst bij het indelen van het forum. Bytheway <{POST_SNAPBACK}> Jij bent ook admin. Hawkeyes ook. Hij kon vanochtend ook bij het draadje. Skansen loopt nu weer de doodlopende weg in. Dus werkt niet voor iedereen... Groet, Skansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 25 november 2004 Share Geplaatst 25 november 2004 Via mijn link kom je er ook niet? Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skansen Geplaatst 25 november 2004 Auteur Share Geplaatst 25 november 2004 (bewerkt) Via mijn link kom je er ook niet? Bytheway <{POST_SNAPBACK}> Nop Doodlopende link. "Sorry, de link blijkt doodlopend te zijn." Zie post hiervoor. Anderen ook problemen met dit draadje. groet 25 november 2004 bewerkt door skansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 25 november 2004 Share Geplaatst 25 november 2004 Ik ook niet komt in mooi roze vlakje De fout is: Sorry, de link blijkt doodlopend te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skansen Geplaatst 25 november 2004 Auteur Share Geplaatst 25 november 2004 Mods kunnen er niet bij. Admins blijkbaar wel. Albrt misschien ook? Skansen met Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walibi Geplaatst 25 november 2004 Share Geplaatst 25 november 2004 Ik kom er ook niet op (geen van de manieren) en hij is ook uit de forumpagina verdwenen. (hardware) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skansen Geplaatst 25 november 2004 Auteur Share Geplaatst 25 november 2004 (bewerkt) Zeker vanaf woensdag 23:30 is draadje niet toegankelijk voor mods en users. Mail tijd. Geen forum tijd. 25 november 2004 bewerkt door skansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albrt Geplaatst 25 november 2004 Share Geplaatst 25 november 2004 Mods kunnen er niet bij.Admins blijkbaar wel. Albrt misschien ook? Skansen met Groet <{POST_SNAPBACK}> Nope, albrt is geen admin en heeft ook een doodlopende weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skansen Geplaatst 25 november 2004 Auteur Share Geplaatst 25 november 2004 Gezocht op berichten, onderwerpen users etc. Gone in the internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 25 november 2004 Share Geplaatst 25 november 2004 Nee, hij is er nog gewoon. Maar ik snap niet waarom "gewone" forumleden en zelfs mods hem niet zien. Kan je deze link wel volgen, want dat is het forum waar hij onder staat: http://forum.geocaching.nl/index.php?showforum=54 Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walibi Geplaatst 25 november 2004 Share Geplaatst 25 november 2004 Bij mij doodlopend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skansen Geplaatst 25 november 2004 Auteur Share Geplaatst 25 november 2004 "Sorry, de link blijkt doodlopend te zijn." Ik hou het maar even kort. Skansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 25 november 2004 Share Geplaatst 25 november 2004 Ook hier doodlopend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 25 november 2004 Share Geplaatst 25 november 2004 Ok, ik ben het adminpaneel ingedoken, en er stonden een paar vinkjes op de masks uit. Waarschijnlijk vergeten bij het indelen want onder de submasks stonden ze wel aan. Of te wel in het Nederlands: Het hoofdforum was onzichtbaar terwijl de dochterforums wel op zichtbaar stonden. En dan zie je ze dus niet. Nu werkt het wel? Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden