Spring naar bijdragen

Wat mot dur nou eigenlijk in .... - Verwachte inhoud van geocaches


Gast soundchaser

Aanbevolen berichten

Ook mijn nieuwe cache Pink Cache Nr. 2 "Vliegeren?" zal door kinderen, vooral door meisjes, wel leuk gevonden worden. Ligt ook in een heerlijk ravotgebied. Een van mijn volgende caches wordt een dino-cache, op verzoek van mijn neefje Maxim, dus dan komen de jongetjes aan de beurt! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
ReizenReizen

<knip> Mijn stemmingskeuze in de poll zou eigenlijk dus zijn: [b:post_uid0]Mix van 1 - 2 euro[/b:post_uid0]

(Mix, omdat naast kinderen er ook volwassenen zijn die het wel eens leuk vinden om wat te ruilen  :)  )

Ik ben het wat dit betreft met Eagles eens, iets van een Euro vindt ik wel genoeg. Mogen van mij ook leuke reclamedingetjes zijn.

 

Ik dacht overigens dat een van de (ongeschreven?) regels van geocaching was dat als je iets eruit haalt er ook iets indoet, en dan liefst iets van vergelijkbare waarde (Rara, waarom is mijn cache nu bijna leeg....  :) )

Als je niks hebt haal er dan ook niks uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Als je dit topic leest lijkt het haast meer kinderspel dan grote mensen spel?

Familie spel..??

Wij cachen samen met heel kleine kinderen en met echte oudjes en al wat daar tussen zit, de vondst maakt het verhaal compleet, het ruilen is en waar feest  :hehe:  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...