Prof. Y. Lupardi Geplaatst 8 november 2004 Geplaatst 8 november 2004 Ik kwam een linkje tegen naar een pdf-document dat ik de deelnemers niet wil onthouden. Het geeft - zonder met wiskundige formules rond te strooien - een heel aardige inleiding tot de beginselen en de praktijk van het landmeten. Overzicht van methoden Landelijke stelsels Als je de eerste zin van de samenvatting je bevalt: "De bedoeling van dit hoofdstuk is een globaal overzicht van landmeetkundige methoden te geven, vooruitlopend op een diepergaande behandeling in een later stadium.", dan zou ik zeggen: ga lezen. Je kan natuurlijk ook bij hoofdstuk 1 beginnen: Enige grondbegrippen van de geodesie. (er is ook nog, zo blijkt, een verstopt hoofdstuk 3)
Camelion Geplaatst 8 november 2004 Geplaatst 8 november 2004 En hoofdstuk 4 is er ook. Ook wel aardig.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 8 november 2004 Auteur Geplaatst 8 november 2004 Ik vind de inhoud van hoofdstuk 4 erg veel overeenkomst hebben met de inhoud van hoofdstuk 2. De vragen aan het eind zijn anders.
Aanbevolen berichten