Kruimeldief Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 Topic gaat over het offline zijn geweest van het forum. Graag weer on-topic Je hebt gelijk, maar ja, daar valt verder niets meer over te melden GRTZ Kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 Topic gaat over het offline zijn geweest van het forum. Graag weer on-topic Ik was net even offline geweest toen ik mijn vorige reactie plaatste, en zag dat mijn naam genoemd werd een een draadje genaamd offline ....vandaar...snappie . Locutus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 Is dat nu nog zo Mega? Ik krijg geen mail. Kreeg net een pmtje van HW , na dat ikzelf de pmtjes check. Ik zal je nu even een sturen, die gaat 01:30 weg GRTZ Kruimel Geen mail wel pmtjuh YES IK KRIJG INEENS EEN MAILTJE DAT IK PBTJE HEB Degene die dat gerealiseerd heeft bedankt. Wat was nu het probleem en wie heeft mij nu blij gemaakt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 30 oktober 2004 Share Geplaatst 30 oktober 2004 YES IK KRIJG INEENS EEN MAILTJE DAT IK PBTJE HEB Hoeveel wil je er hebben om de geleden schade in te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 30 oktober 2004 Share Geplaatst 30 oktober 2004 (bewerkt) YES IK KRIJG INEENS EEN MAILTJE DAT IK PBTJE HEB Hoeveel wil je er hebben om de geleden schade in te halen *Gniffel Mode Aan* Hmmmm, moderator, geldt het ontopic blijven alleen voor ons, normale stervelingen? Zie u bericht van gisteren in dit draadje *Gniffel Mode Uit* Topic gaat over het offline zijn geweest van het forum. Graag weer on-topic GRTZ Kruimel 30 oktober 2004 bewerkt door Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 30 oktober 2004 Share Geplaatst 30 oktober 2004 *Gniffel Mode Aan* Hmmmm, moderator, geldt het ontopic blijven alleen voor ons, normale stervelingen? Zie u bericht van gisteren in dit draadje *Gniffel Mode Uit* Grrmpff, mot die vent uut Emm' weer geliek krieg'n? Megaheks is tijden off-line geweest vwb mail, en is nu weer online. En daar zeg ik wat over, toch??! Zo off-topic is dat toch niet Maar het goed, ik zal de regie wel ff strak antrekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 30 oktober 2004 Share Geplaatst 30 oktober 2004 *Gniffel Mode Aan* Hmmmm, moderator, geldt het ontopic blijven alleen voor ons, normale stervelingen? Zie u bericht van gisteren in dit draadje *Gniffel Mode Uit* Grrmpff, mot die vent uut Emm' weer geliek krieg'n? Megaheks is tijden off-line geweest vwb mail, en is nu weer online. En daar zeg ik wat over, toch??! Zo off-topic is dat toch niet Maar het goed, ik zal de regie wel ff strak antrekken Hmmm, je carambat er weer mooi een kont aan. Het tijdelijk offline zijn van het forum is geen offline van Mega's PBboxwaarschuwingsmailknoppie. Alhoewel, ik weet niet wat erger was voor Mega.... Hehehehe. Maar huh, Mod, pas op. Er wordt op je gelet. GRTZ Kruimel, die zich afvraagt of hij de RaceTB van Heurbaut nog even moet meenemen naar HorrorEvent? Kom bijna bij die gast langs, TomTom he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 31 oktober 2004 Share Geplaatst 31 oktober 2004 Mega's PBboxwaarschuwingsmailknoppie. Heeft helaas maar 1malig gewerkt Wel krijg ik weer een popup als ik refresh, dus ik zie nu als ik ingelogd ben wel dat ik pmtje heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 31 oktober 2004 Share Geplaatst 31 oktober 2004 En ik sluit hierbij het draadje, problemen met pb en e-mail notificatie graag naar een admin te sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten