Geoman Geplaatst 28 oktober 2004 Geplaatst 28 oktober 2004 Ingekomen >> Voor mijn wekelijkse recreatie/sport rubriek in de Gelderlander ben ik op zoek naar geocachers in Gelderland. Het lijkt mij boeiend om een verhaal te maken over/met een paar Gelderse beoefenaars... en om het geocaching mee te maken natuurlijk! Kunt u mij hierbij helpen? Dat zou fantastisch zijn! Reacties graag naar Jeroen Schwartz, opverzoekweggehaald@nospam.hotmail.com Redacteur de Gelderlander Nijmegen 06 nummer van Jeroen is bij mij bekent. Mocht je dit willen hebben > mail me.
Blind Ollie Geplaatst 28 oktober 2004 Geplaatst 28 oktober 2004 Omdat ik zelf de Gelderlander lees leek me dit wel leuk. Het mailtje is inmiddels onderweg. Ben benieuwd...
Geoman Geplaatst 28 oktober 2004 Auteur Geplaatst 28 oktober 2004 Mooi ! Laat hier even weten als het gelukt is, kan het topic dicht.
Blind Ollie Geplaatst 1 november 2004 Geplaatst 1 november 2004 Mooi ! Laat hier even weten als het gelukt is, kan het topic dicht. De afspraak staat. Topic kan gesloten worden. Resultaat zal t.z.t. in deze draad gepost worden.
Aanbevolen berichten