Spring naar bijdragen

Forum registratie; naam bestaat al. Wat nu?


GeoDutch

Aanbevolen berichten

Mja, kan zo snel geen toepasselijker topic vinden Maar goed, ben dan ook behoorlijk ver weg van deze enerverende en enigszins vermoeiende dag.:rolleyes:

 

Vraagje: ik wil graag registreren onder de naam die ik ook gewoon op geocaching.nl gebruik.

 

Eitje zou je zeggen... nou niet dus. Als ik registreer krijg ik de melding dat die gebruikersnaam al bestaat. Goh... nou, dan kan ik blijkbaar gewoon inloggen met die naam? Ja vergeet het, doe ik dat, dan vertelt ie me doodleuk dat de gebruikersnaam níet bestaat. Wat is dit? Een of andere anti-actie van het forum? :thumbup: lol.

 

To be or not to be.... mja fijn... maar... wíe ben ik.. en wáár?:lol:

 

Alle hoop gaarne aanvaard...

 

groet, Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nee natuurlijk kun je dan niet met die naam inloggen.

Stel je wil als "Pietje"inloggen, maar iemand anders heeft zich al geregistreerd als "Pietje". Die andere logt in met z`n eigen wachtwoord en dat wachtwoord ken jij (gelukkig) niet.

 

Jij probeerde toch op die naam in te loggen zonder dat je het wachtwoord kent van diegene die zich als eerste onder die naam heeft aangemeld.

 

Jij moet dus een andere naam verzinnen met bijbehorend wachtwoord.

 

Hoop dat je het begrijpt :rolleyes:

 

Hoppertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

euh.. hopper... je drukt je zelf uitstekend uit, dus ja ik begrijp je :thumbup: Maar wat je verteld is wel een btje oud nieuws voor me, t is niet mn eerste forum haha. Ik heb ook nog ff in de userlist gekeken voor de zekerheid en mijn naam (GeoDutch) staat er niet eens in... dus bestaat ie niet. Maar als ik m gebruik om te registreren krijg ik een error omdat ie wél in gebruik zou zijn. Ik snap ook wel dat ik niet de naam van iemand anders over kan nemen etc... lijkt me logisch :rolleyes: 't gaat mij om de tegenstrijdigheid in de foutmeldingen. Maar iig bedankt voor je reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

euh.. hopper... je drukt je zelf uitstekend uit, dus ja ik begrijp je :lol: Maar wat je verteld is wel een btje oud nieuws voor me, t is niet mn eerste foruom hier haha. Ik heb ook nog ff in de userlist gekeken voor de zekerheid en mijn naam (GeoDutch) staat er niet eens in... dus bestaat ie niet. Maar als ik m gebruik om te registreren krijg ik een error omdat ie wél in gebruik zou zijn. Ik snap ook wel dat ik niet de naam van iemand anders over kan nemen etc... lijkt me logisch :rolleyes: 't gaat mij om de tegenstrijdigheid in de foutmeldingen. Maar iig bedankt voor je reactie!

Dan heb ik het verkeerd begrepen. Maar je schreef in je berichtje:

"Als ik registreer krijg ik de melding dat de gebruikersnaam al bestaat"

Je vermeldde alleen niet dat de naam feitelijk dus niet bestond. Dat wist ik niet. Nou ja misverstandje :thumbup:

Maar inderdaad vreemd als de naam niet bestaat zou het toch moeten kunnen.

 

Hoppertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom start je hier een topic voor op?

 

Kan je niet beter één van de moderators of admins een PM sturen?

 

Zet daar dan de gewenste naam in. Dan wordt je gebruikersnaam

gewijzigd, en als dat niet kan dan hoor je vanzelf wel waarom.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naam is omgezet. PM had idd sneller gewerkt.

 

Oorzaak van het niet kunnen gebruiken van alles wat met GEO begint is hier bekent, sterker nog, dat hebben we zo ingesteld.

In het verleden hebben we grappenmakers gehad die registreerden onder namen die nét afweken van teammembers. Geomann bijvoorbeeld. Nogal verwarrend. Vandaar dat dit nu dicht getimmerd is.

 

Eind goed al goed. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...