Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij hebben in september een meeltje gestuurd naar natuur@geocaching.nl met het verzoek om de naam van de beheerder van een van de landgoederen hier in de buurt. Daar hebben we tot op heden nog niets van teruggehoord. We hebben vandaag nog een keer dat meeltje verstuurd.

Is er hier iemand die wel succes heeft gehad met dit meeladres?

Wij dachten dat er vanuit gc.nl al overlegvormen waren met oa SBB over toestemming en bij wie je daarvoor moet zijn. Klopt dit?

Is er soms een andere manier om achter de naam van de eigenaar of van een beheerder van een natuurgebied te komen?

Het is op deze manier wel heel lastig om met toestemming een cache te plaatsen, als je er al niet achter kunt komen wie de eigenaar en/of beheerder is.

Geplaatst

Ja ik herken het probleem. Heb via de mail ook es een beheerder van SBB benaderd voor het plaatsen van een cache.

Na 2 maanden geen reactie. Ik had net de moed opgegeven kreeg ik toch een reactie. Toen ging het wel vlot :lol1: . Afspraak gemaakt en in overleg met de boswachter een mooi plekje aangewezen waar ik m`n cache wou neerleggen. En dit bleek helemaal geen probleem. Ze reageren inderdaad erg traag op mailberichten. (zullen ze misschien 1 keer in de 2 maand hun mailbox checken? :wine: )

Maar misschie dat een belletje naar SBB helpt? :o

Hoppertje

Geplaatst

Ik heb twee keer dit emailadres(natuur@geocaching.nl) gebruikt om in contact te komen met een beheerder van natuurmonumenten maar nooit een reactie ontvangen.

Ik ben daarna maar zelf op zoek gegaan.

Geplaatst
Ik heb twee keer dit emailadres(natuur@geocaching.nl) gebruikt om in contact te komen met een beheerder van natuurmonumenten maar nooit een reactie ontvangen.
Heb hetzelfde meegemaakt, dus maar een telefoonboek gepakt en dan een paar telefoontjes de boswachter/opzichter gevonden. :rolleyes:
Geplaatst

Voor mijn cache "Zandenbos" heb ik het invulformulier voor contact met SBB gebruikt, en ik had al heel snel (enkele dagen) antwoord. Dat formulier is ergens te vinden bij de uitleg over toestemming vragen voor het plaatsen van een cache.

Geplaatst

Ik heb gezocht op de site naar dat invulformulier, maar heb het niet kunnen vinden :P

Heb je een link van waar dat formulier zit?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...