GeoTeeth Geplaatst 25 oktober 2004 Share Geplaatst 25 oktober 2004 Mis ik weer wat?. Doe ik eens weer wat niet goed? Kan niet zien wat er geschreven wordt onder topic "DJ Bel" Moet ik daarvoor het wachtwoord van Reintje gebruiken; dezelfde als voor mijn cache pagina's of toch iets anders?? GeoTeeth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 25 oktober 2004 Share Geplaatst 25 oktober 2004 Nee, je mist niets. Wil je daar naar toe dan moet je daarvoor een passwoord aanvragen. Je mag daar schelden Is gewoon onzin dus GRTZ Kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 25 oktober 2004 Share Geplaatst 25 oktober 2004 Nee, je mist niets. Wil je daar naar toe dan moet je daarvoor een passwoord aanvragen. Je mag daar schelden Dat hoeft voor mij niet zo zeer. Is gewoon onzin dusAch, ik vond het wel interesant.Als ik dan verder lees dan vallen mij de schellen van de ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 25 oktober 2004 Share Geplaatst 25 oktober 2004 Ken ook geen "geheime berichten"meer lezen, ben mijn wachtwoord door de een of andere domme actie kwijtgeraakt. En natuurlijk niet opgeslagen Zit de hele avond al te wachten op antwoord van de admins, maar helaas zal nog wel even duren ben ik bang voor dan scheld ik maar op Ruud Marja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 25 oktober 2004 Share Geplaatst 25 oktober 2004 Ik heb toendertijd wachtwoord van moderetter gekregen die zijn nu ook online dussuh....snap het probleem niet. Daarbij iedereen heeft toch zelfde wachtwoord............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten