Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo onze dochter van 14 heeft zelf een puzzelcache gemaakt.

Wij hebben de antwoorden en de coordinaten gecontroleerd en het klopt.

We vinden dit een leuk idee omdat ze dan zowel actief als passief mee doen en denken met caches.

Ze heeft er ook een small cache van gemaakt en zelf spullen in gedaan die geruild kunnen worden .

Wat vinden jullie van het idee ?

Groetjes inkesa :blush:

Ps hij gaat vanavond op de mail richting goedkeuring!!

Geplaatst

Leuk idee :blush:

Wij hebben afgelopen weekend Nick's schat gedaan, en een toevallige ontmoeting gehad met de plaatser (5 jaar) Leuk om te zien hoe enthousiast er gereageerd werd.

Mocht de cache van jullie dochter hier in de buurt liggen, dan zullen we hem zeker gaan zoeken :yes:

Groetjes Marja :wine:

Geplaatst
En wat vind je van mijn caches?

Top :blush: Chemie en Urania hebben we gedaan, De twee kerken liggen te wachten tot we weer een keertje richting Den Haag gaan. En Euterpe.... snap ik voorlopig (nog) niet :yes:

Trouwens, naar mijn mening val je in de categorie "jong volwassenen" en dan nog wel eentje die prima caches plaatst.

Groetjes van Marja :wine:en ga nu niet meteen naast je schoenen lopen ;)

Geplaatst
Top :wine:  Chemie en Urania hebben we gedaan, De twee kerken liggen te wachten tot we weer een keertje richting Den Haag gaan. En Euterpe.... snap ik voorlopig (nog) niet  ;)

Ondanks dat ik buiten de categorie val, dank je! :yes:

Mijn taktiek om caches te plaatsen: Op hangplekken! ;)

Groetjes Quaerens :blush:

Geplaatst

Maar dan wel bijzondere! Geen lege bierblikjes, condooms of andere rommel die je doorgaans op een hangplek tegenkomt :wine:

Marja :blush:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...