inkesa Geplaatst 25 oktober 2004 Geplaatst 25 oktober 2004 Hallo onze dochter van 14 heeft zelf een puzzelcache gemaakt. Wij hebben de antwoorden en de coordinaten gecontroleerd en het klopt. We vinden dit een leuk idee omdat ze dan zowel actief als passief mee doen en denken met caches. Ze heeft er ook een small cache van gemaakt en zelf spullen in gedaan die geruild kunnen worden . Wat vinden jullie van het idee ? Groetjes inkesa Ps hij gaat vanavond op de mail richting goedkeuring!!
Biertjuh Geplaatst 25 oktober 2004 Geplaatst 25 oktober 2004 Leuk idee Wij hebben afgelopen weekend Nick's schat gedaan, en een toevallige ontmoeting gehad met de plaatser (5 jaar) Leuk om te zien hoe enthousiast er gereageerd werd. Mocht de cache van jullie dochter hier in de buurt liggen, dan zullen we hem zeker gaan zoeken Groetjes Marja
Quaerens Geplaatst 25 oktober 2004 Geplaatst 25 oktober 2004 En wat vind je van mijn caches? Groetjes Quaerens
Biertjuh Geplaatst 25 oktober 2004 Geplaatst 25 oktober 2004 En wat vind je van mijn caches? Top Chemie en Urania hebben we gedaan, De twee kerken liggen te wachten tot we weer een keertje richting Den Haag gaan. En Euterpe.... snap ik voorlopig (nog) niet Trouwens, naar mijn mening val je in de categorie "jong volwassenen" en dan nog wel eentje die prima caches plaatst. Groetjes van Marja en ga nu niet meteen naast je schoenen lopen
Quaerens Geplaatst 25 oktober 2004 Geplaatst 25 oktober 2004 Top Chemie en Urania hebben we gedaan, De twee kerken liggen te wachten tot we weer een keertje richting Den Haag gaan. En Euterpe.... snap ik voorlopig (nog) niet Ondanks dat ik buiten de categorie val, dank je! Mijn taktiek om caches te plaatsen: Op hangplekken! Groetjes Quaerens
Biertjuh Geplaatst 25 oktober 2004 Geplaatst 25 oktober 2004 Maar dan wel bijzondere! Geen lege bierblikjes, condooms of andere rommel die je doorgaans op een hangplek tegenkomt Marja
Kruimeldief Geplaatst 25 oktober 2004 Geplaatst 25 oktober 2004 Vreemd maar weer ik dacht dat hangplekken ook altijd ruiken naar een openbaar toilet. Een echte zeikcache dus GRTZ Kruimelzeik
Aanbevolen berichten