alkie Geplaatst 10 januari 2007 Geplaatst 10 januari 2007 Voor cachen met de pocketpc , heb ik ook wel eens van gpstuner gehoord. Ik heb het zelf nooit gebruikt dus of het goed werkt? Het is volgens mij wel gratis te proberen , maar of dit de volledige versie is? succes
Kruimeldief Geplaatst 10 januari 2007 Geplaatst 10 januari 2007 Voor cachen met de pocketpc , heb ik ook wel eens van gpstuner gehoord. Ik heb het zelf nooit gebruikt dus of het goed werkt?Het is volgens mij wel gratis te proberen , maar of dit de volledige versie is? succes Ik denk dat als je in de zoekoptie gpstuner gaat invullen, dat je wel wat meer topics zult tegenkomen waar deze programma besproken wordt. De trialversie is een fullversion dat aan een tijdslimiet gebonden is. Dat kan een dag zijn maar ook wel eens een week of meer. Je hebt GPSTuner, maar ook Vito Navigator II en zo zijn er wel meer nog. Alleen GPStuner is de laatste tijd nog wat door ontwikkeld, maar ik heb het idee dat het een beetje aan het doodbloeden is voor wat dit soort software betreft. Meestal hebben ze de PIJlfunctie ook die een GPSr heeft. Je kunt bij dit soort rpogramma's meestal ook een kaart maken, maar dat is mij te moeilijk Als je naar softwareboeren gaat als Handango.com en Pocketgear.com, kun je door te zoeken op GPS heel wat vinden.
Smok3y Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 GPStuner is een op zich vrij simpel programma in gebruik. Ook hierin kun je mappen in laden en zelfs satelietfoto's uit google earth. Naar mijn mening zit het een beetje tussen een kompas en ozi in..
Asshi Geplaatst 8 april 2007 Geplaatst 8 april 2007 (bewerkt) Wij lopen inmiddels een jaar met een PDA i.c.m. MioMap V2 (MioMap is navigatiesoftware). Zonder problemen. We gebruiken OS GPS Converter om de coordinaten om te zetten naar een formaat dat door MioMap geaccepteerd wordt. I.c.m. met de instelling (fiets/voetganger) krijgen we een luchtlijn die ons over het algemeen op 1 a 2 meter nauwkeurig van de WP brengt (wel met 9 satelieten). Kortom we zijn zeer tevreden over het gebruik van PDA. Let wel op, zorg dat je AutoSync uitstaat, dit programma zorgt voor de verbinding van de PDA met PC, maar het komt voor dat ie automatisch start. Vreet namelijk accu.... 6 mei 2007 bewerkt door Asshi
Aanbevolen berichten