Team Ramses Geplaatst 20 oktober 2004 Share Geplaatst 20 oktober 2004 Heeft iemand enig idee waar Wacky M uithangt ? Zij hebben onze TB Ramses nl nog in handen sinds begin September en daarna zijn zij spoorloos verdwenen . Ik heb hun profiel ook een beetje in de gaten gehouden en er zijn helemaal geen activiteiten meer gelogd sinds het Noordsche veld in begin September... Graag zou ik willen weten hoe het met ze is en waar Ramses uithangt... . Alle hulp wordt op prijs gesteld. Team Ramses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 20 oktober 2004 Share Geplaatst 20 oktober 2004 hoi hoi Heb je al een email gestuurd naar WackyM? Meestal wil dit weleens helpen? Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Ramses Geplaatst 21 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2004 Yep al ongeveer 5 mailtjes aan het adres van Wacky gestuurd (via deze site ik heb geen ander email adres) maar er wordt niet gereageerd . Daarom wilde ik vrienden, kennisen etc vragen om een ander adres waar ik ze kan bereiken omdat er sinds begin september geen activiteiten meer van Wacky op geocaching.nl zijn geregistreerd denk ik dat ze niet veel meer hier aanwezig zijn. vandaar deze oproep . Groetjes Team Ramses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Foxlake Geplaatst 21 oktober 2004 Share Geplaatst 21 oktober 2004 Wat voor Peter R. De Vries????? Spoorloos???? Idee voor een nieuw cache??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 22 oktober 2004 Share Geplaatst 22 oktober 2004 Graag zou ik willen weten hoe het met ze is en waar Ramses uithangt... .Alle hulp wordt op prijs gesteld. Is vandaag in mijn cache "Snel-snelller-snelst" geplaatst.Als je wilt kan ik de TB daar weg halen. Mijn gsm nr. staat in het .com profile Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Ramses Geplaatst 22 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2004 Het is niet mijn TB (Anne Stelwagen) maar ik ben blij dat ze weer opgedoken is. Ik zou zeggen, laat maar lekker liggen voor de volgende bezoeker van de cache. En WackyM, bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten