Gast Skye Geplaatst 9 oktober 2004 Share Geplaatst 9 oktober 2004 Wij hebben alle informatie gelezen over de RD Meetpunten jacht . Ook de pagina's van de prof. Zijn al meetbouten tegengekomen. Foto gemaakt. Coordinaten genoteerd. Op 'My cache page' staat Show all logs for: Caches, Bugs, or Benchmarks Maar waar en hoe moet je de benchmarks loggen en de foto's uploaden? Weet iemand raad? Hartelijke groet, IJsvogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 10 oktober 2004 Share Geplaatst 10 oktober 2004 De aanmeldingssite annex fotoalbum is voor de (5400) officieele meetpunten geschikt gemaakt. En voor zover ik weet nagenoeg klaar. Iedere dag ben ik vol verwachting en dan kijk ik: "is de zaak al 'in de lucht'???" Maar misschien moeten we wachten op de Goedheiligman (=Sinterklaas).??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kleine welp Geplaatst 29 november 2004 Share Geplaatst 29 november 2004 Ja ik vraag me eigenlijk ook af wat het benchmark nu precies inhoud. Ik heb op het RD meet punt hunting gedeelte van de site gekeken, en later enkele foto's geupload voor punten hier in de buurt. Maar dat is het volgens mij niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 30 november 2004 Share Geplaatst 30 november 2004 Dank voor de foto's van de punten die je in het fotoalbum hebt geplaatst. En ja, dat is het hele eiereneten. Zoek het punt, kijk of het nog in orde is ter plekke en maak een foto. Kijk dan eens om je heen, maak wat foto's van de omgeving, de kerk, het gebouw e.d. Foto's van alleen bouten en kerktorenspitsen zijn n.l. erg saai. Ook verhaaltjes zijn welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kleine welp Geplaatst 30 november 2004 Share Geplaatst 30 november 2004 Ja inderdaad, ik dacht eerst dat alleen een foto van het punt erop moest, maar ik zal de volgende keer wat meer plaatjes van omgeving etc meeplaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden