Team Foxlake Geplaatst 7 oktober 2004 Geplaatst 7 oktober 2004 Wie heeft er ervaring met deze GPS, en wie weet de prijs en bij welke winkel (Geen Internet shops) zijn ze tekoop.
Zero CooL Geplaatst 7 oktober 2004 Geplaatst 7 oktober 2004 (bewerkt) Wie heeft er ervaring met deze GPS, en wie weet de prijs en bij welke winkel (Geen Internet shops) zijn ze tekoop. Geen ervaring mee, maar heb je al geinformeerd/gekeken bij Correct in R''dam? Die hebben nog al wat Gps'en. Voor een prijsindicatie: Foretrex 101 Even op de site van Correct in R'dam gekeken daar staat de 101 niet bij wel de 201, hier een linkje om te kunnen prijsvergelijken. <<< Linkje >>> Suc6 7 oktober 2004 bewerkt door Zero CooL
Nickx Geplaatst 4 december 2004 Geplaatst 4 december 2004 (bewerkt) Ik heb een foretrex 101 en een foretrex 201, en ook een beetje ervaring met die dingen, wat wil je weten ? Nickx 4 december 2004 bewerkt door Nickx
the angry beavers Geplaatst 6 juni 2005 Geplaatst 6 juni 2005 (bewerkt) Ik werk al een tijdje met de Fore-trex 101, brand maar los met de vragen? hij werkt bijna makkelijker als een Geko. (bijna makkelijker kan niet? toch?). Je kunt hem bij iedere Garmin dealer bestellen(Winkel) (vaak binnen een week in huis). Hij koste zo'n 205,- euro (maar let op zonder PC kabel!) deze zit op ongeveer 19,- euro. 6 juni 2005 bewerkt door the angry beavers
paulus Geplaatst 6 juni 2005 Geplaatst 6 juni 2005 Hoi, Volgens mij heeft hij interne oplaadbare batterijen. Dus geen batterijwissel in het veld. voor geocachen iets om over na te denken. groeten PAULUS
Nickx Geplaatst 6 juni 2005 Geplaatst 6 juni 2005 Hoi, Volgens mij heeft hij interne oplaadbare batterijen.Dus geen batterijwissel in het veld. voor geocachen iets om over na te denken. groeten PAULUS <{POST_SNAPBACK}> De 101 heeft 2 aaa batterijen die gewisseld kunnen worden de 201 heeft interne (vaste) batterij Nickx
the angry beavers Geplaatst 6 juni 2005 Geplaatst 6 juni 2005 De 101 is ook iets dikker ivm de 2 AAA batterijen. de functies blijven hetzelfde. kijk op de site van Garmin of op de site van Sailtron (garmin.nl) voor de prijs?
josho1 Geplaatst 6 juni 2005 Geplaatst 6 juni 2005 ik gebruik sinds kort de 201 werkt goed http://www.futurumshop.com/ 208 euro inclusief de accessoires zelf afgehaald,maar ze hebben gratis verzending groeten,josho1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden