Spring naar bijdragen

Gps software onder linux - Software

Aanbevolen berichten

Gast CharlyE
Geplaatst

Wie maakt gebruik van GPS software onder Linux. Is het er eigenlijk wel en zo ja, wat zijn de ervaringen...

ReizenReizen

• 9 months later...
  • 1 year later...
Geplaatst

;) Linux aan het uitproberen de Suse variant.. bevalt beter dan Debian. Misschien ben ik te veel een Windows gebruiker. Maar afijn toch wat op het forum gevonden.. en deze oude links werken nog prima. jammer dat er nog geen linux mapsource versie is. GPSdrive gedownload en nu maar eens kijken wat Linux met de Garmin kan.... :thumbup:

Wie zijn er nog meer bezig met Linux???? :D

Geplaatst
:D Linux aan het uitproberen de Suse variant.. bevalt beter dan Debian. Misschien ben ik te veel een Windows gebruiker. Maar afijn toch wat op het forum gevonden.. en deze oude links werken nog prima. jammer dat er nog geen linux mapsource versie is. GPSdrive gedownload en nu maar eens kijken wat Linux met de Garmin kan....  :thumbup: 

Wie zijn er nog meer bezig met Linux????  :D

SuSE Professional 9.1. Werk al 6 jaar met een Linux desktop.

Wel benieuwd naar verdere bevindingen mbt GPS en Linux. Heb er (nog) nooit wat mee gedaan.

Overigens, de link waarnaar geoman verwijst (tijden geleden) doet het niet meer ;)

Geplaatst
Browsend kwam ik hier terecht:

GpsDrive is a auto (fiets, boot, vliegtuig) navigation system.

Het spul kan ook praten en er is een Japanse versie.

Heeft iemand hier al mee gewerkt? Waar haalt deze app de kaarten vandaan? Ik zie het niet zo snel vanuit de site; lijkt op onlinekaarten, maar hoe doen ze dat dan met de auto?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...