Gast CharlyE Geplaatst 21 juli 2002 Geplaatst 21 juli 2002 Wie maakt gebruik van GPS software onder Linux. Is het er eigenlijk wel en zo ja, wat zijn de ervaringen...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 21 juli 2002 Geplaatst 21 juli 2002 Is dit misschien iets om mee te beginnen? http://www.ncc.up.pt/~mig/gpsman.html En verder is er wat te vinden in: http://freegis.org/index.en.html Maar natuurlijk kan ik het niet nalaten om even de Google.com zoekmachine te memoreren...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 20 mei 2003 Geplaatst 20 mei 2003 Browsend kwam ik hier terecht: GpsDrive is a auto (fiets, boot, vliegtuig) navigation system. Het spul kan ook praten en er is een Japanse versie.
Acronius (De Zoeklichten) Geplaatst 25 maart 2005 Geplaatst 25 maart 2005 Linux aan het uitproberen de Suse variant.. bevalt beter dan Debian. Misschien ben ik te veel een Windows gebruiker. Maar afijn toch wat op het forum gevonden.. en deze oude links werken nog prima. jammer dat er nog geen linux mapsource versie is. GPSdrive gedownload en nu maar eens kijken wat Linux met de Garmin kan.... Wie zijn er nog meer bezig met Linux????
Camelion Geplaatst 25 maart 2005 Geplaatst 25 maart 2005 Linux aan het uitproberen de Suse variant.. bevalt beter dan Debian. Misschien ben ik te veel een Windows gebruiker. Maar afijn toch wat op het forum gevonden.. en deze oude links werken nog prima. jammer dat er nog geen linux mapsource versie is. GPSdrive gedownload en nu maar eens kijken wat Linux met de Garmin kan.... Wie zijn er nog meer bezig met Linux???? <{POST_SNAPBACK}> SuSE Professional 9.1. Werk al 6 jaar met een Linux desktop. Wel benieuwd naar verdere bevindingen mbt GPS en Linux. Heb er (nog) nooit wat mee gedaan. Overigens, de link waarnaar geoman verwijst (tijden geleden) doet het niet meer
Camelion Geplaatst 25 maart 2005 Geplaatst 25 maart 2005 Browsend kwam ik hier terecht:GpsDrive is a auto (fiets, boot, vliegtuig) navigation system. Het spul kan ook praten en er is een Japanse versie. <{POST_SNAPBACK}> Heeft iemand hier al mee gewerkt? Waar haalt deze app de kaarten vandaan? Ik zie het niet zo snel vanuit de site; lijkt op onlinekaarten, maar hoe doen ze dat dan met de auto?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden