partner Geplaatst 6 september 2004 Share Geplaatst 6 september 2004 Ik zoek een liefhebber voor een wandeling van ongeveer 12 kilometer, met opdrachten. Voordat ik mijn nieuwe cache aan wil bieden wil ik graag zeker weten dat de beschrijving klopt en duidelijk genoeg is. Derhalve zoek ik een liefhebber die dit aan de hand van de beschrijving wil gaan doen, zonder daarbij de gelegenheid te krijgen de cache uiteindelijk te vinden. Wel kan hij tijdens de wandeling een andere (reeds bestaande) cache scoren. Omgeving is Woudenberg/Scherpenzeel. En het liefst binnen korte tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 6 september 2004 Share Geplaatst 6 september 2004 Te laat! Kom net terug uit Woudenberg/Scherpenzeel. Wil wel testen, maar voor maandag aanstaande heb ik echt geen tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
partner Geplaatst 9 september 2004 Auteur Share Geplaatst 9 september 2004 Is wat mij betreft geen probleem. Ik ben allang blij dat je het wilt doen. Stuur me je email adres even in een pb-tje dan kan ik je de aanwijzingen mailen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden