franske Geplaatst 6 september 2004 Geplaatst 6 september 2004 hoi.... ik heb gehoord dat het nodig is dat je gps (60cs) geregistreerd moet staan bij garmin wil je cityselect kunnen installeren? is dit waar? ik heb nl mijn registratie/ serienr. niet meer !!! ben ik kwijt geraakt .! wie weet het????? bvd....franske
0 Zero CooL Geplaatst 6 september 2004 Geplaatst 6 september 2004 (bewerkt) Ik denk dat je het unlocken bedoelt??? Hier een linkje: FAQ Unlocken Oja... heb je een aankoopbon? Misschien dat er zo ook nog iets te regelen valt? 6 september 2004 bewerkt door Zero CooL
0 dusee Geplaatst 6 september 2004 Geplaatst 6 september 2004 verwijderd, correcte antwoord was al gegeven.
0 bobenwendy Geplaatst 7 september 2004 Geplaatst 7 september 2004 Als je naar deze link gaat, dan kun je aan de rechter zijde (Returning Customer) je gegevens (unlock code) weer ophalen. De volgende gegevens moet je bij de hand hebben: * Coupon code (weet je deze niet meer klik dan op Forgot your coupon code? * Serienummer van de GPS, deze staat op het toestel zelf (in het batterijvakje 8 cijferig) Zo zou het moeten lukken. Groeten, Bob en Wendy
0 franske Geplaatst 7 september 2004 Auteur Geplaatst 7 september 2004 oki mensen....bedankt weet nu voldoende
Vraag
franske
hoi....
ik heb gehoord dat het nodig is dat je gps (60cs) geregistreerd moet staan bij garmin wil je cityselect kunnen installeren? is dit waar?
ik heb nl mijn registratie/ serienr. niet meer !!!
ben ik kwijt geraakt .!
wie weet het?????
bvd....franske
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten