Spring naar bijdragen

Garmin kopen in China


Gast TeamBliksem

Aanbevolen berichten

Gast TeamBliksem

Ik ben me aan het orienteren voor de aanschaf van een Garmin Etrex Venture. Een collega van me gaat over een weekje een aantal weken naar China op vakantie. Ik lees op dit forum dat het kopen van een GPS in Amerika in een groot aantal gevallen voordelen heeft (vooral qua aankoopprijs). Ik ben me ook bewust over het feit dat er dan een Amerikaanse Basemap in de GPS zit, en geen Europeese.

 

Maar nu even over China, is het uberhaupt zinvol om mijn collega te vragen of ie voor me een Garmin Venture meeneemt vanuit China? Of haal ik dan een heleboel problemen op me nek qua basemap enz...??

 

Marijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben me aan het orienteren voor de aanschaf van een Garmin Etrex Venture. Een collega van me gaat over een weekje een aantal weken naar China op vakantie. Ik lees op dit forum dat het kopen van een GPS in Amerika in een groot aantal gevallen voordelen heeft (vooral qua aankoopprijs). Ik ben me ook bewust over het feit dat er dan een Amerikaanse Basemap in de GPS zit, en geen Europeese.

 

Maar nu even over China, is het uberhaupt zinvol om mijn collega te vragen of ie voor me een Garmin Venture meeneemt vanuit China? Of haal ik dan een heleboel problemen op me nek qua basemap enz...??

Zo'n venture lijkt mij niet interesant, heeft geen mogelijkheid tot het laden van kaarten.

Besef wel dat je voor garantie niet zo gemakkelijk terug kunt, je rijd zo even naar Notter toe.

Als je toch wilt gaan voor een gpsje in het verre oosten dan is een Geko 201 interesant.

De Geko 201 heeft alle basisfunkties, heeft een betere ontvangst dan een Etrex en heeft bovendien WAAS.

Ik persoonlijk vind in het verre buitenland kopen alleen interesant als het minimaal 1/3 goedkoper is dan in NL en onder de 200 euro.

Je kunt beter eerst even de mogelijkheden van de verschillende modellen bekijken op bij Garmin of in Notter en dan wel overwogen een keus maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...