Spring naar bijdragen

Caches voor minder validen - Voor rolstoel bereikbare caches gevraagd


Gast Assepoester

Aanbevolen berichten

Gast Assepoester

Een vriendin van ons zit sinds enige tijd in een rolstoel. Moeilijk genoeg, maar het moeilijkste is steeds te merken dat je aan hele leuke, op zichzelf niet heel ingewikkelde dingen niet meer mee kan doen.

 

De meeste caches zijn natuurlijk niet goed bereikbaar met een rolstoel  :( . Da's toch jammer! Nu twee vragen:

 

1. Wil iedereen die een cache weet die goed bereikbaar is met een rolstoel zich bij mij (eric_verduyn@haygroup.com) melden alstublieft? Pleaeaease???

2. Willen mensen die van plan zijn op korte termijn een keer een cache te plaatsen eens overwegen die ook bereikbaar voor rolstoelers te maken?

 

Zou te gek zijn mensen! Alvast bedankt!

 

Eric (van team Assepoester)

 

 

 

Edited By Assepoester on juli 17 2002 at 14:06

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een vriendin van ons zit sinds enige tijd in een rolstoel. Moeilijk genoeg, maar het moeilijkste is steeds te merken dat je aan hele leuke, op zichzelf niet heel ingewikkelde dingen mee kan doen. 

 

De meeste caches zijn natuurlijk niet goed bereikbaar met een rolstoel  :( . Da's toch jammer! Nu twee vragen:

 

1. Wil iedereen die een cache weet die goed bereikbaar is met een rolstoel zich bij mij (eric_verduyn@haygroup.com) melden alstublieft? Pleaeaease??? 

2. Willen mensen die van plan zijn op korte termijn een keer een cache te plaatsen eens overwegen die ook bereikbaar voor rolstoelers te maken? 

 

Zou te gek zijn mensen! Alvast bedankt!

 

Eric (van team Assepoester)

Mijn Nanne-cache was goed voor rolstoelers te bereiken, slechts de laatste meter was wat onhandig (je moest onder een bruggetje zijn, dus klein talud af). Helaas is de Nanne-cache al na drie weken verdwenen...

 

???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig ben ik niet geheel thuis in de terrein-vaardigheden die je met verschillende rolstoelen kunt uithalen. Bovendien is mij niet geheel duidelijk of het of de potentiele cacher ook voor enkele meters gebonden is aan een rolstoel. Het uiteindelijke vinden van een cache vraagt toch meestal wat buk en scharrelwerk. Begeleiding zou dus best onmisbaar kunnen blijken zijn. Desalniettemin toch maar enige suggesties:

 

kk: redelijke afstand voor een rolstoel, maar wel verhard. De cache ligt op 4m van verhard pad.

hoeveel?: redelijke afstand voor een rolstoel. Grind- en bos-achtige paadjes met wat bruggetjes.

Biertje?: Langs een verhard fietspad.

Waterval: Langs een verhard fietspad.

Platland: Verharde weg gaat over in landweg, onverhard, afstand weet ik niet meer precies.

miniLOG: -6.74NAP: Langs doorgaande weg (alleen logboekje in busje).

Greetings from the south: langs een breed bospad.

Boompjes: Langs een onverhard landweggetje, dat wel redelijk breed is, als ik mij goed herinner.

 

Veel succes!

 

 

 

Edited By zwerver on juli 17 2002 at 13:20

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Vesting-Cache lijkt me vrij goed te doen voor rolstoelers. Dat wil zeggen, er zal wel een valide iemand bij moeten zijn voor het daadwerkelijk vinden van de box, en er is één coordinaat waar een rolstoel niet tot de laatste meters kan komen, maar voor de rest is de route goed begaanbaar voor rolstoelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...