Spring naar bijdragen

Kun je waypoint opslaan op de computer?


Radio749

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een aantal speurtochten uitzetten in ons dorp met een groot aantal waypoint. Bij ieder waypoint zal een opdracht moeten worden uitgevoerd of een vraag worden beantwoord.

Is het nu mogelijk om de waypoint op de computer op te slaan zodat ik bij een bepaalde speurtocht heel makkelijk de waypoint in de GPS kan laden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Radio749

 

 

 

Gebruik je mapsource? Zoja dan je icm GSAK je routes uitstippelen. Even forum zoek gebruiken voor het programma GSAK.

Bedankt, ga ik even nakijken. Maar het is eigenlijk de bedoeling dat ik met de GPS de speurtocht loop en onderweg de waypoints aan maak.

Dan kan ik ook gelijk de opdracht bedenken of vraag omdat ik dan de situatie ter plaatsen kan bekijken.

Het lijkt me dan makkelijk als er een paar mappen op de computer staan met de naam van de speurstocht (tenslotte wil ik meerdere speurtochten aanmaken) , daarin staat een word doucment met de vragen en/of opdrachten bij een bepaalde waypiont en in deze map staan ook de waypoint voor de GPS opgeslagen die bij die speurtocht hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals al eerder gevraagd, gebruik je Mapsource ( Versie 6.3 net uit) ?. Je kan dan zowel je gelopen route (track) als de waypoints downloaden in Mapsource en vervolgens opslaan in een map/bestand.

Ook een programma als Oziexplorer kan dit, maar dan moet je wel de bijbehorende kaarten hebben. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het je alleen gaat om de waypoints zou ik ook lekker gaan voor easygps, dat is gratis te downloaden en doet precies dat. als je de bijbehorende kabel van je gps hebt gaat het als een zonntje!

 

wil je meer zou je de andere genoemde programma's eens kunnen bekijken. kijk ook eens rond in de forumonderwerpen over software!

 

groet,

 

Gimli :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...