Radio749 Geplaatst 14 augustus 2004 Geplaatst 14 augustus 2004 Ik wil graag een aantal speurtochten uitzetten in ons dorp met een groot aantal waypoint. Bij ieder waypoint zal een opdracht moeten worden uitgevoerd of een vraag worden beantwoord. Is het nu mogelijk om de waypoint op de computer op te slaan zodat ik bij een bepaalde speurtocht heel makkelijk de waypoint in de GPS kan laden.
DearHunter Geplaatst 14 augustus 2004 Geplaatst 14 augustus 2004 Als ik goed begrijp wat jij wilt zou ik zeggen gebruik EasyGPS. Kun je hier gratis downloaden.
Radio749 Geplaatst 14 augustus 2004 Auteur Geplaatst 14 augustus 2004 Hoi Radio749 Gebruik je mapsource? Zoja dan je icm GSAK je routes uitstippelen. Even forum zoek gebruiken voor het programma GSAK. Bedankt, ga ik even nakijken. Maar het is eigenlijk de bedoeling dat ik met de GPS de speurtocht loop en onderweg de waypoints aan maak. Dan kan ik ook gelijk de opdracht bedenken of vraag omdat ik dan de situatie ter plaatsen kan bekijken. Het lijkt me dan makkelijk als er een paar mappen op de computer staan met de naam van de speurstocht (tenslotte wil ik meerdere speurtochten aanmaken) , daarin staat een word doucment met de vragen en/of opdrachten bij een bepaalde waypiont en in deze map staan ook de waypoint voor de GPS opgeslagen die bij die speurtocht hoort.
Geo-Hoppers Geplaatst 14 augustus 2004 Geplaatst 14 augustus 2004 Zoals al eerder gevraagd, gebruik je Mapsource ( Versie 6.3 net uit) ?. Je kan dan zowel je gelopen route (track) als de waypoints downloaden in Mapsource en vervolgens opslaan in een map/bestand. Ook een programma als Oziexplorer kan dit, maar dan moet je wel de bijbehorende kaarten hebben.
fraggle-team Geplaatst 15 augustus 2004 Geplaatst 15 augustus 2004 Ook een programma als Oziexplorer kan dit, maar dan moet je wel de bijbehorende kaarten hebben. Maar werkt perfect voor het uitzetten voor allerlei tochten. Ik zou mijn best doen om hier aan te komen.
gimli Geplaatst 15 augustus 2004 Geplaatst 15 augustus 2004 Als het je alleen gaat om de waypoints zou ik ook lekker gaan voor easygps, dat is gratis te downloaden en doet precies dat. als je de bijbehorende kabel van je gps hebt gaat het als een zonntje! wil je meer zou je de andere genoemde programma's eens kunnen bekijken. kijk ook eens rond in de forumonderwerpen over software! groet, Gimli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden