PeKa Geplaatst 6 augustus 2004 Geplaatst 6 augustus 2004 hey folks heeft er iemand gekalibreerde kaarten van de UK ??? wel liefst stafkaarten...
Gast Pagliacci Geplaatst 6 augustus 2004 Geplaatst 6 augustus 2004 Bijna... Ben hier al enkele dagen bezig met Bittorent om komplete set te dowloaden, als je BT gebruikt, kan ik je zo de link sturen... Gary
Heirbaut Hunters Geplaatst 6 augustus 2004 Geplaatst 6 augustus 2004 Oioioioi, ik ben voor minder op mijn vingers getikt.... Er bestaan geen legale digitale kaarten van de UK. Alleen gescande copyrighted Landranger kaarten
deBruineBeren Geplaatst 6 augustus 2004 Geplaatst 6 augustus 2004 nog nooit van BT gehoord... BT = British Telecom Er zijn wel legale digitale topografische kaarten van de UK Deze zijn idd van Landranger. Met het programma Memory Map kan je die kaarten zowel op je PC als je PPC bekijken.
PeKa Geplaatst 8 augustus 2004 Auteur Geplaatst 8 augustus 2004 BT = British Telecom dat kende ik wel, maar dacht dat het iets met diene bittorent te maken had...sja hier kan je ook maps vinden, maar ze zijn wel niet gekalibreerd, maar ze geven wel veel detail weer...
Bytheway Geplaatst 8 augustus 2004 Geplaatst 8 augustus 2004 Forumregels Zijn toch duidelijk: Geen P2P programma uitleg. Het is op dit forum niet toegestaan om op welke wijze dan ook te verwijzen of te vragen naar informatie omtrent illegale software. Bij het overtreden van de forumregels met betrekking tot illegale software volgt er zonder waarschuwing een IP-ban en word je verwijderd als member van het forum. Dit is dus echt de laatste waarschuwing........ Bytheway
Aanbevolen berichten