Spring naar bijdragen

geko 301 en 76

Aanbevolen berichten

Gast hornet911
Geplaatst

Klein vraagje van een toekomstige gps bezitter: Wat is eigenlijk het verschil tussen de geko 301 en de GPS76 (buiten het kompas en barometer dan).

De geko kan vb. 10000 tracklog punten opslaan!!! en de 76 maar 2048. Als ik me niet vergis is dit toch belangrijk om een track in op te slaan.....??

Waarom is de geko niet zo een populair toestel...??

Wie helpt mij??

Geplaatst

De Geko-serie bestaat nog niet zo heel lang, de 76 wel.

Daarom is de Geko nog niet veel in omloop.

Wij gebruiken de Geko-201, die is nog iets meer beperkt dan

de 301 maar meeeeerrrrrr dan genoeg om te cachen.

Geplaatst

In tegen stelling van wat menigeen denkt was vroeger alles duurder dan nu.

Zeker als het om geheugen gaat.

Zo als EastWoodTeam al schreef is de 76 een ouder model toestel en toen koste ieder bitje geheugen ruimte nog een boel geld.

De Geko is van een jeugdiger leeftijd en daar door kon er wat meer geheugen in.

Kijk maar eens naar de nieuwe gpsmap76C(S) deze hebben ook ruimte voor 10.000 trackpoints.

Persoonlijk vind ik de kwaliteit van het geko schermpje nog al tegenvallen.

Gast hornet911
Geplaatst

Bedankt voor jullie reakties! Ik heb me de geko 201 gekocht. Klein schermpje, inderdaad! Maar het is dan ook geen gps om op een voertuig te gebruiken (tovh niet al rijdend)...Nu ben ik volop aan het experimenteren en leer elke dag iets nieuws.....

Nu ga ik de geko voor vanalles gebruiken, maar ik wil het scherm beschermen. Bestaan er folie's voor, of zijn er andere - zelf gezochte - oplossingen om het scherm te vrijwaren van krassen....?

Geplaatst

Ik weet niet of er voor de Gekko's iets is, maar voor de etrex serie zijn er van die hoesjes die lijken op die mobiele telefoonhoesjes voor om je riem. :thumbup:

Etrex en gekko is allebij van Garmin, dus zal er ook wel zo'n hoesje voor de gekko's zijn. :thumbup:

Geplaatst

Ik gebruik het hoesje van mijn oude mobiele telefoon (siemens) om mijn geko 201 een beetje te beschermen. Op de markt is vast een nog beter passend hoesje te vinden en die zijn vast goedkoper :thumbup: dan de originele garmin hoesjes.

Maaike :thumbup:

Geplaatst

Wij hebben er plakfolie op geplakt, dat werkt prima, alleen wel ff proberen want niet alle soorten gaat even goed.

We hadden eerst folie dat een polariserende werking had op de lichtinval en dan zie je dus precies helemaal niks meer.

suc6,

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...