scorpion65 Geplaatst 26 juli 2004 Share Geplaatst 26 juli 2004 hoi allemaal ik heb een vraag , ik gebruik in het veld een gps etrex legend heel fijn apparaat nu wil ik graag in het bos/op de hei etc mijn positie van de gps omzetten naar een stafkaart in dit geval een topografische kaart 1.25000 naar een RD coordinaat ......of is het nu een UTM coordinaat hoe kan ik dit doen zonder complexe hulpmiddelen alvast hartelijk dank GRAAG EEN VOORBEELD ERBIJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dj bel Geplaatst 26 juli 2004 Share Geplaatst 26 juli 2004 hoofdmenu/ main menu setup/instellingen units/ eenheden dutch grid ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 26 juli 2004 Share Geplaatst 26 juli 2004 Of even in het RijksdriehoeksmetingReceptenboek kijken waar vast wel in staat hoe je het met jouw GPSr moet doen: Use of the RD-grid in your GPS En als je met kaarten gaat stoeien: Ozi Explorer en Nederlandse Topografische kaarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scorpion65 Geplaatst 26 juli 2004 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2004 Of even in het RijksdriehoeksmetingReceptenboek kijken waar vast wel in staat hoe je het met jouw GPSr moet doen:Use of the RD-grid in your GPS En als je met kaarten gaat stoeien: Ozi Explorer en Nederlandse Topografische kaarten dank je wel PROF het antwooord stond in jouw draadje ben er blij mee ,nu verdwaal ik niet meer teminste in Nederland dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden