Spring naar bijdragen

Onderhoud aan virtuele caches; Vaak meer werk!!!


Gast 98-1011086937

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het grappige aan deze discussie is dat nagenoeg iedereen het zoeken naar een cache en deze dan ook vinden voor zichzelf het leukste vinden, maar zich ergeren aan mensen die er een wedstrijd van maken terwijl ze dat zelf niet nastreven. ..........of misschien toch wel een beetje???????

Ik ken mensen die proberen anderen in te halen, dit vantevoren vertellen en zo die ander weer motiveren er een schepje bovenop te doen en voor te blijven. Jullie kennen deze mensen ook, alleen niet bij naam waarschijnlijk.

Zelf kom ik er ronduit voor uit mijn plekje op de ranglijst te koesteren en ik zal het niet nalaten deze minimaal te "verdedigen" tegen aanvallen. [Zit toch een beetje in de mens/man denk ik].

:cry: Zuurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.

Zelf kom ik er ronduit voor uit mijn plekje op de ranglijst te koesteren en ik zal het niet nalaten deze minimaal te "verdedigen" tegen aanvallen. [Zit toch een beetje in de mens/man denk ik].

:D Zuurtje

mooi zo :-p

 

zal blij zijn om in april eindelijk mijn eigen gps in handen te hebben.. en dan mag je alvast beginnen met hard te lopen :-)

 

we shall C....

 

groetsen,

 

Gimli :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben we 't ook al regelmatig over gehad....

 

Ik vind het ook leuk om in de top 10 te staan, maar ik voel geen behoefte om mensen 'in te halen' mocht mijn positie op de tocht staan, ik hoef in ieder geval geen nr. 1 te zijn/worden, d'r zijn mensen  (hawkeyes dus...) die meer geocacher zijn dan ik en dus vind ik daar de  nr. 1 positie de beste voor  :D

 

Maar eigenlijk dwalen we van het onderwerp af...

 

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...