Spring naar bijdragen

Onderhoud aan virtuele caches; Vaak meer werk!!!


Gast 98-1011086937

Aanbevolen berichten

Gast 98-1011086937

Ik kom tot de ontdekking dat een virtuele cache meer werk vergt dan een 'echte' cache. Er zijn mensen die proberen onrechtmatig te loggen, of niet voldoen aan de gestelde eisen. Zijn er anderen die virtuele caches hebben en ditzelfde probleem tegenkomen?

 

Ik los het probleem op door te mailen en de 'vinder' een ultimatum te stellen om zijn/haar log aan te passen. Zo niet dan wordt de 'delete' knop ingedrukt.

 

Ik merk ook dat anderen daar niet zo mee bezig zijn. Zo heb ik Parnassiavallei gelogd zonder het antwoord door te mailen naar de eigenaar. Ik heb nog steeds niets van hem gehoord... [i:post_uid0]Ondertussen dus wel, na een vragend mailtje van mij.[/i:post_uid0]

Ben ik nou overijverig of zijn zij  :sleeping:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Meestal komen de 'illegale loggers' niet verder dan 3 of 4 logjes daarna hoor je nooit meer wat van ze, de 'die-hards' loggen naar mijn idee vrijwel allemaal eerlijk. En inderdaad, waarom zou je een cache loggen als je em niet hebt gedaan?? Er valt niks te winnen...

 

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En inderdaad, waarom zou je een cache loggen als je em niet hebt gedaan?? Er valt niks te winnen...

 

Ralph

Hear hear, ik heb tot nu toe pas 2 illegale logjes van de zes caches afgewipt...

Je krijgt bericht als hij gelogd is, ik loop regelmatig langs en blader in het logboek....als niet in logboek....1 meeltje waarschuwing....2 meeltje ultimatum....3 dissen.

 

Gaat over normale, het nog geen virtuele...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je krijgt bericht als hij gelogd is, ik loop regelmatig langs en blader in het logboek....als niet in logboek....1 meeltje waarschuwing....2 meeltje ultimatum....3 dissen.

Goed idee, ik zal de logboekjes ook met een zekere regelmaat controleren en jouw methode met de emailtjes gebruiken.

 

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:exclamation: Ik hoorde ook van GerJan dat bij Sentry een boel logs in de 1e cache-logboek staan en dat deze dan niet in het 2e (moeilijker te vinden) cache-logboek aanwezig zijn maar WEL een log gemeld hebben.... :exclamation:

 

dubieus.... toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Daar erger ik me dus aan....niet gevonden is [b:post_uid0][i:post_uid0]niet[/b:post_uid0][/i:post_uid0] gevonden dus ook [b:post_uid0][i:post_uid0] niet [/b:post_uid0][/i:post_uid0] loggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blush: Heb ik het dan verkeerd begrepen allemaal?  :blush:

 

Dat is toch helemaal niet de bedoeling?? Dan kan je toch net zo goed thuis blijven?

Het leuke is het zoeken en de "ergernis" als je hem niet gelijk vind (en misschien , zittend tegen een boon, de hint moet ontcijferen) Als je hem dan vind JOEPIE  :cry:

 

maar ik kan het fout hebben hoor. :butbut:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...