Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Sinds ik Windows 10 in gebruik heb kan ik mijn GPS niet meer laden met waypoints en cache daarom met mijn smartphone. Indien nodig voer ik dan handmatig de coords in op de GPS. Liefst laad ik de waypoints thuis al in natuurlijk. Is daar een oplossing voor behalve een oude pc met oud besturingssysteem opzoeken?

bewerkt door Baas Jonkie
Geplaatst

Welk programma gebruik je om de waypoints te laden ?

In principe kun je de GPS60csx gewoon laden als je GSAK gebruikt en de USB-ondersteuning van Garmin hebt geinstalleerd. Direct downloaden vanaf geocaching.com werkt al een tijdje niet meer.

Geplaatst
Op 20-7-2022 om 18:00 zei kalkendotters:

Welk programma gebruik je om de waypoints te laden ?

In principe kun je de GPS60csx gewoon laden als je GSAK gebruikt en de USB-ondersteuning van Garmin hebt geinstalleerd. Direct downloaden vanaf geocaching.com werkt al een tijdje niet meer.

Ik gebruikte altijd EASY GPS of Mapsource, echter mijn GPSr wordt niet meer via de USB-aansluiting gevonden, ik heb het idee sinds ik Windows 10 gebruik. Ook driver-updates geprobeerd.

Geplaatst
26 minuten geleden zei kalkendotters:

dan moet je als eerste dus de USB driver voor de Gamrin GPS instaleren, te vinden op https://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=591

Dank je, ik meen dat al gedaan te hebben, maar zal het nog een keer proberen.
Ik vrees dat dit niet werkt gezien deze bullet: 

• Garmin GPS USB Drivers support Windows XP 64-bit, Vista 64-bit, and Windows 7 64-bit.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...