Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een collega geocacher die bereid is om 6 van mijn geocaches, geplaatst in en om de stad Hengelo (Ov), van mij over te nemen.

In de herfst van 1999 leerde ik mijn partner kennen. Zij was woonachtig in Hengelo met 2 (nog) inwonende kinderen. De millenium overgang hebben we met ons 4-tjes uitgebreid geviert en kwamen tot de conclusie dat we een "goed stel" waren.
Zij had haar werkomgeving in Hengelo en ik de mijne in het noorden van ons land. Niet bepaalt handig om al meteen onder één dak samen te gaan wonen, dus onderhielden we een liefdevolle lat-relatie met elkaar.
Relatief gezien was ik veel vaker in Hengelo, tijdens de weekenden, dan dat zij bij mij verbleef.

In 2016 heb ik mijn eerste geocache geplaatst in mijn eigen woonomgeving. We ontdekten dat we, behalve de liefde voor elkaar, ook een passie gevonden hadden in geocaching. Dat leidde er toe dat in de zomer van 2019 de eerste geocache in Hengelo geplaatst werd; daarna volgenden er nog 5.

Dit adoptieverzoek betreft de volgende caches:
1 - GC8NJ7V - Oversteken via Overzijde
2 - GC8PWCQ - TOP2000 gaat niet door
3 - GC8Q58Y - Synopsis
4 - GC8T117 - Vlagceremonie
5 - GC8TVNM - Genealogie
6 - GC8W5TR - Nacht van Hengelo

Bijzonderheden:
3 - Heeft een nieuwe cachebehuizing nodig agv snoeiwerk;
6 - Tijdelijk "on hold" door lokale werkzaamheden;
beide caches zijn als gevolg daarvan nu niet te loggen.

Oktober 2020 was een zeer "ongelukkige" maand voor haar: ze werd ziek. Dat leidde tot veel bezoekjes aan het ZGT en meerdere malen (kortdurende) opnames. We troffen het niet: in die tijd was Corona HET thema. En ook ZGT ontkwam er niet aan om de "reguliere" zorg af te schalen. Ook haar ziektebeeld werd in die categorie geplaatst.

Eind oktober is ze me helaas ontvallen en hebben we haar naar haar laatste rustplaats gebracht.

Begin 2020 hadden we onze partnerschap bij de ambtenaar van de Burgerlijke Stand bevestigd. Met het vooruitzicht dat we in 2021 op zoek zouden gaan naar een (gezamenlijke) woning in de regio Twente.

De realiteit van nu is dat ik eigenlijk geen persoonlijke binding meer heb met de Twente regio. Behalve dan dat er 6 geocaches geplaatst zijn, die (mogelijk) toch wel mijn aandacht vragen in geval van ......

En juist daarom ben ik nu op zoek naar een collega geocacher (M/V) die deze geocaches van mij wil adopteren.
Laat het me weten als jij degene bent die er voor kan zorgen dat deze 6 caches NIET in het archief (moeten) belanden.

Bent of kent u een collega geocacher die deze 6 geocaches van me wil adopteren en kan acteren als er "hulpverzoeken op locatie" nodig zijn ???

Alle (gedetailleerde) beschrijvingen zal ik aan deze persoon overdragen.

Bij voorbaat veel dank,
met geogroeten,
Geert Teurlinckx
aka Red.Tulip

Geplaatst

Beste Geert,

in het verleden hebben we wel eens contact gehad. Mocht ik je kunnen helpen, ben ik best bereid de caches te adopteren.

mvg Marco 

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...