Spring naar bijdragen

loggen via GSAK


Whinney

Aanbevolen berichten

Afgelopen weken heb ik vanwege de gebrekkige data in mijn vakantielocatie, logjes geschreven in GSAK, maar hoe kan ik deze logjes eenvoudig toevoegen aan mijn Geocaching account? Heb al verschillende dingen geprobeerd, maar niets lukt.

Wat ik heb gedaan is alsvolgt: rechts geklikt op de regel van de betreffende cache, bij 'notitie toevoegen/bewerken/verwijderen' in het veld voor log selectie, mijn logverhaal gezet en op bewaren gedrukt.

Vervolgens weer op rechts op de regel geklikt, en dan op 'toevoegen aan publiceer logs' gedrukt. 

Daarna in de bovenste balk op geocaching.com API toegang, publiceer logs, toestemming gegeven, maar wanneer ik dan op alles publiceren druk, krijg ik de melding gdxxxx heeft geen logtype. Wanneer ik bij een enkele cache via rechts klik, cache status, de cache als gevonden markeer, daarna via de hiervoor beschreven volgorde deze cache wil publiceren krijg ik de melding dat de cache leeg is, en ik geen lege log kan publiceren...

Ergens doe ik dus iets niet goed...

Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij helpen mijn logs online te krijgen? Anders rest mij ouderwets te gaan knippen en plakken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...