Spring naar bijdragen

Dataverbruikapps App (groundspeak)


Gezocht

Aanbevolen berichten

Af en toe, zonder duidelijke reden, is mijn dataverbruik op de Groundspeak app (Iphone6) abnormaal hoog. Meerdere gigabytes als we een rondje traditionals (max 4 uur) doen. Nee er lopen geen andere applicaties of (e-mail) instellingen mee die dit veroorzaken. Het gebeurt steeds als ik vergeet roaming voor Geocaching af te zetten. Natuurlijk werk ik nu zoveel mogelijk offline via lijsten, maar het is toch onverklaarbaar waarom er zoveel verbruik is. De kaarten zelf, zo schat ik in, zullen toch wel vector-gebaseerd zijn en niet heel veel data gebruiken? Ik heb de indruk dat het zich in bepaalde gebieden voordoet. De eerste keer dat ik het ervaarde was een jaar geleden in het gebied rond Hoge Mierde aan de Belgische grens.  Eergisteren rond Casteren (8 km van de Belgische grens) weer hetzelfde. Soms vergeet ik roaming af te zetten, doe ik precies hetzelfde en heb ik normaal verbruik. Ik snap er niks van... Overigens zocht ik hier op ‘dataverbruik’ maar ik kon niet vinden binnen het forum. Misschien zoek ik verkeerd. 
Wie weet er meer van of kan me binnen het forum op weg helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...