te paard Geplaatst 22 februari 2021 Geplaatst 22 februari 2021 Na bijna 7,5 jaar met veel plezier en meer dan 10.000 founds ontbreekt mij de tijd deze mooie serie van 13 traditionals, multis en mysterys nog langer te onderhouden. Heb je intresse deze serie te adopteren? Laat het me weten!
Genhenk Geplaatst 22 februari 2021 Geplaatst 22 februari 2021 Na bijna 7,5 jaar met veel plezier en meer dan 10.000 founds ontbreekt mij de tijd deze mooie serie van 13 traditionals, multis en mysterys nog langer te onderhouden. Heb je intresse deze serie te adopteren? Laat het me weten! We vonden het een leuke serie om te doen, en willen het onderhoud best overnemen. 2
te paard Geplaatst 22 februari 2021 Auteur Geplaatst 22 februari 2021 Hoi Genhenk. wat leuk dat je deze serie wilt adopteren! Ik zou het het jammer vinden als de serie gearchiveerd moet worden. En je bent een ervaren cacher zie ik op je profiel. Geeft me vertrouwen dat de serie in goede handen is voor de komende jaren. Ik kan morgenavond de caches op geocaching.com omzetten. Jij krijgt dan een mail om de adoptie te accepteren. Wellicht leuk om zaterdag de caches te bezoeken, je te wijzen waar ze liggen en 'officieel' over te dragen? Geef je me je mailadres zodat ik alle bestanden (txt cachepaginas, plaatjes en oplosdingen van de puzzels) kan toe sturen. Nogmaals, leuk en fijn dat je de serie overneemt! Groeten René Ruiter Te paard
Aanbevolen berichten