Liapatrick Geplaatst 17 februari 2021 Geplaatst 17 februari 2021 Voor het oplossen van de puzzels gebruik ik de c:geo app op mijn Samsung Android tablet. Ik selecteer de cache, lees de opdracht en verlaat de app met de vierkante toets onderaan het scherm ( starttoets). Dan ga ik informatie zoeken over de puzzel waarna ik weer de c:geo app open. Tot voor kort kwam ik dan gelijk weer in de geopende cache. Maar sinds enige tijd lijkt het wel of de app zich sluit want ik kom nu in het hoofdscherm van de app en moet dan weer op zoek naar de betreffende puzzelcache. Vreselijk irritant. Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Linkalovers Geplaatst 17 februari 2021 Geplaatst 17 februari 2021 Hallo, gelijk C:Geo even getest op m'n Moto, maar daar werkt het goed. Overigen was er eergisteren ( ? ) een update voor C:Geo. Hebt u uw tablet al eens echt herstart ( dus niet uit en daarna aan ) ?
Liapatrick Geplaatst 17 februari 2021 Auteur Geplaatst 17 februari 2021 Hallo, dank voor je snelle reactie. Ik heb de nieuwe versie gedownload maar dat maakte geen verschil. Ik heb wel alle apps gesloten die getoond worden als je de "recent" knop indrukt. Nu kom ik wel weer gelijk in de cache. Misschien was dat de oplossing. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden